αν ειναι το αυτ/το σου 1600 δεν χρειαζετε δηλωμα αν και κανονικα θελει γιατι η νομοθεσια λεει οτι να ειναι ο ιδιος τυπος αλλα και η ιδια ισχυει που ομως δεν εχουν δηλαδη εκμεταλεβομαστε το κενο του νομουοποιος αμφιβαλη να παει στα κεπ να του τα δοσουν και γραπτος.
αν τωρα ειναι 1300 και θες να το κανεις 1600 αν εχει περαση πριν απο σενα αλλο αυτ/το πουτο εχει κανει αυτο στο κρατανε μια μερα μετραν τα καυσαερια και εφοσον εισαι ενταξει με 200 ε καθαρισες αν ομως δεν εχει δηλωθει αλλο εκει μπλεκεις και χρειαζετε μεγαλη διαδικασια η πας στην αντιπροσοπια να σου δωση εγραφα οτι το αυτ/το εβγενε με τον ιδιο τυπο κηνητιρα και ειναι συμβατα ολα τα συστηματα του αυτ/του σου με το συγγεκριμενο μοτερ (που δεν νομιζω οτι θα ειναι και ευκολο να στο δοσουν)η πρεπει να παρεις μελετη μηχανολογου και ηλεκτρολογου να τα καταθεσης να το κρατισουν 1 εβδομαδα να πληρωσεις 700ε και αν περασεις εχει καλος αλλιως πικρα(τη μια εβδομαδα το ξεκολιαζουν το αυτ/το ολη μερα το εχουν να δουλευη σε ραουλα σε ολο το φασμα στροφων μετροντας καυσαερια γενικα το ξεσκονιζουν)
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|