Re: Σωστή Πίεση Των Ελαστικών Το Α Και Το Ω
Να προσθεσω και εγω ενα λιθαράκι σχετικα με την πιεση των ελαστικων ενος αγωνιστικου.
Σημαντικός παράγοντας για την επίδοση ενός αυτοκινήτου στην πίστα είναι και η πίεση του αέρα στο ελαστικό.
Και εδώ παρατηρείται η "ενοχλητική", αλλά απαραίτητη, ισορροπία που πρέπει να διατηρείται στα επίπεδα πίεσης. Μεγάλη πίεση του αέρα οδηγεί στη μείωση της επιφάνειας τριβής του ελαστικού με το δρόμο-μειωμένη πρόσφυση-, αλλά μικρή πίεση προκαλεί μειωμένη στήριξη του αυτοκινήτου, παρ'όλο που αυξάνει την πρόσφυση. ¶ρα ζητάμε τα κατάλληλα επίπεδα τιμών της πίεσης. Χαρακτηριστικό του πόσο πολύ επηρεάζει την επίδοση ενός μονοθεσίου η πίεση του ελαστικού είναι το ότι όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί αγωνων μπορούν να καταλάβουν αλλαγές της τάξης των εκατοστών πίεσης, από τη διαφορά που προκαλείται στο στρίψιμο και στην πρόσφυση.
Για εμας τους καθημερινους οδηγους τα πραγματα δεν ειναι τοσο ακραια αλλα ειναι εξισου σημαντικα.
Επομένως, είναι υψηλότατης σημασίας να διατηρείται η σωστή πίεση του αέρα. Υπερβολικό φούσκωμα θα προκαλέσει γρήγορη και ανώμαλη φθορά.Λιγότερο από το κανονικό θα καταστρέψει τη δομή του ελαστικού προκαλώντας πιθανό ατύχημα.Η λανθασμένη πίεση αέρα δεν θα επιτρέψει στο ελαστικό να λειτουργήσει σύμφωνα με το σχεδιασμό του. Για να έχετε την καλύτερη λειτουργία του ελαστικού διατηρήστε τη πίεση του αέρα που συνίσταται από τους κατασκευαστές του οχήματος και του ελαστικού.
Επίσης η σωστή πίεση του ελαστικού πρέπει να ελέγχεται κάθε 15 μέρες περίπου.
Ποτε ηταν η τελευταία φορα που το κανατε εσείς?
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|