Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #13  
Παλιά 20-02-06, 12:08
Το avatar του χρήστη Stathis
Stathis Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Stathis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

διαβαζω και δεν πιστευω αυτα που βλεπω!!


Να καταλαβω... Ο νεοκλις ειχε 3ατομα! μεσα και σε καθε αλαγη εβγαινε απο το λιφτ. παρολα αυτα περασε το καρινα μονο 1 καροτσα το TS.


ΡΕ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΡΕ


Το εξτρα βαρος ΕΙΝΑΙ παααρα πολλυ σημαντικη παραμετρος για αμαξια παρομοιων επιδωσεων . το εχω ξαναπει, 2 ταπερ εχω περασει και τα δυο ειχαν 3 και 4 ατομα μεσα. Δεν λεω οτι εχω τα ταπερ. Μην τα ξεφτιλιζουμε ολα.


Τωρα μην σας πω οτι καταλαβα οτι το carina του 2579 δεν εχει με τιποτα το TS. (αν ολα οσα λεει και ο νεοκλις ειναι αληθεια)


Το TS ανοιγει σαν μανιασμενο αλλα θελει ολες τις αλλαγες στι 8200. ακριβως πριν το κοφτη.


οπως και να εχει. οποιος θελει απαντηση στο τοπικ (και μαλιστα για το ποιο μοτερ ειναι ποιο γρηγορο) μπορει να ρωτισει την toyota την ιδια. στηλτε ενα email.


Για μενα δεν εγινε καν κοντρα. Να ξαναγινει και να φροντισετε αυτη τη φορα να εχουν 1 ατομο, να ξεκινησουν μαζι και να σκισουν και τα 2 μοτερ.

Αν θελετε και βρεθειτε εδω πανω, Θεσ/νικη, θα χαρω πολλυ να βοηθησω.


ΥΓ1. δεν ειμαι προκατελημενος επιδει εχω TS. ημουν απο τους πρωτους που ρωτησα τι ειναι αυτο το 20V. και απο εκει και μετα το εψαξα μονος και εβγαλα τα συμπερασματα μου.

ΥΓ2. Το carina πρεπει να πηγαινει χειροτερα απο το 101 λογω βαρους. Λογικη speaking

ΥΓ3. Αυτα απο μενα. δεν θα κατσω να μιλαω με υποθεσεις (ξανα) για το ποιο μοτερ ειναι καλυτερο. Θα περιμενω νεα δεδομενα(κοντρες) και θα ξανασχολιασω.

ΥΓ4. Εχω ξαναρωτισει. ειναι μαμα το μοτερ του 2579? δεν ειχα παρει απαντηση.

Φιλικα.
__________________
Wining Is Way Of Life
Απάντηση με παράθεση