Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ANTONIS";p="
Και πως αυτό το λάδι επηρρεάζει- φτάνει σε- ένα "χοντρο" γρανάζι που γυρίζει; Και τι έχει μέσα, οεο; Και τι ενεργοποιεί αυτή η "βαλβίδα" που έχουμε αριστερά στο καπάκι;
Στα αγωνιστικά yaris έχω ακούσει ότι καταργούσαν τελείως το vvti. Ποιος ο λόγος για κάτι τέτοιο; Να το κάνουμε και εμείς, θα μπορούσε να πει κάποιος.
|
μεσω της βαλβιδας του vvt. διασκορπιζει λαδι αναλογα με τον χρονο του καθε κυλινδρου. την βαλβιδα την ενεργοποιει ο εγκεφαλος
στα αγωνιστικα τι να το κανεις το vvti? αφου δουλευεις συνεχεια ψηλα και δε σε νοιζουν τα χαμηλα. χανοντας το ψηλα δουλευεις ξερα σαν μοτοκροσαδικο μηχανακι.
δεν αξιζει τον κοπο σε συμβατικο κινητηρα ομως!!!!