Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #89  
Παλιά 22-01-06, 19:37
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πανο ξερω οτι υπαρχει ριθμιστης που μπενει αλλαγη με τον δικο μας(στη θεση που εχει ο μαμα ριθμιστης) και ο αλλος που μπενη παραληλα και αυτο εχω .στο παουερ λεει οτι το ασημ. και το μαυρο δουλευουν στα 2,6 μπαρ αρα με 3 μπαρ νομιζω οτι ειναι ο.κ.πιο πανω φοβαμε για την αντλια μην κανη κανενα μπαμ αυτο που νιωθης παντος ειναι πιο νευρικο (τουλαχιστον στην αρχη οταν το προτοβαζης μετα η το συνηθυζης η προσαρμοζετε ο εγγεφαλος) το λεω αυτο γιατι οταν περασα κτεο λιγο πριν τον απενεργοπιοισα και μου εκανε εντιπωση οτι στον αισθιτιρα λ που μετρισε στα καυσαερια ειχε πιο πολυ αερα παρα καυσιμω ενω στην καρτα καυσαεριων που ειχα εδιχνε ο.κ. που σημενη οτι ο εγεφαλος επεξεργαζετε τα δεδομενα κα προσαρμοζετε αλλα θελει λιγο χρονο
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση