Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p="
λοιπον μιας και λεμε εδω για τους θολους αν δω και την γνωμη σας για τα παρακατω ζαντικα που βρηκα να βαλω. ειναι ΟΖ superleggera 15Χ7 με ofset 37. εχουν επανω λαστιχα 195/50. απο οτι ξερω το 101 χρειαζεται ofset 38 και πανω. τι βλεπετε να γινεται? τις εχω βρει σε καλη τιμη και τα λαστιχα τους σε αριστη κατασταση
πιστευετε οτι θα βρισκω πισω? θα μπει και αναρτηση φυσικα απλα να μην χασω την ευκαιρια θελω και φυσικα μ αρεσει αυτη η ζαντα. επισης υπαρχει η δυνατοτητα να τορνιρω απο μεσα το προσωπο της ζαντας 1mm ετσι ωστε το οffset να παει στο 38.τι λετε? αντωνη?
και οποιος απο δω μεσα ξερει που ειναι αυτο το μηχανημα που ανοιγει θολους να ενημερωσει πληρως εδω μεσα. το θελουν και αλλοι
|
Πανο να ξερεις οτι το οφσετ επηρεαζει το ιασθηση και την επαναφορα του τιμονιου,αλλα και την αναρτηση γενικοτερα και καλο ειναι οι υπερβολες να αποφευγονται.Οσο πιο μικρο ειναι το οφσετ τοσο πιο εξω παει η ζαντα.Να ξερεις οτι αν εχεις 6" φαρδος και πας7" η διαφορα ισομηραζετε και προς το εξω και προς το μεσα.
ι αναρτησεις με μονα-διπλα ψαλιδια ή multilink συνηθως σχεδιαζονται για αυξανουν το καμπερ οσο μικραινει η διαδρομη μεχρι να φτασουμε στο οριο διαδρομης της γεωμετριας. Μετα το οριο λειτουργιας ολα μπορουν να συμβουν (πχ ενα αυτοκινητο στο χωμα που εχει ξεπερασει τις διαδρομες που σχεδιαστηκε η αναρτηση ειναι επικινδυνο)
Η μαγεια των ψαλιδιων h multilink ειναι οτι δεν αλλαζει η γεωμετρια, απο την διαδρομη της αναρτησης.
Τωρα σε ολες τις αλλες γεωμετριες αναρτησης (ημιακαμπτο πχ) οσο μικραινει η διαδρομη (χαμηλωνει το αμαξι) γινεται θετικοτερο το καμπερ (κακο) και γενικα η γεωμετρια αλλαζει δραματικα. Για αυτο στη πιστα ειναι δυσκολο να σταθει καλα ενα αυτοκινητο με ημιακαμπτο πισω.
Μετα ΠΑΝΟ οποσδηποτε ευθυγραμμιση και ψαξε συγκλισεις καμπερ, καστερ,τρειλ και λυπες αλλες π@π@ριες που πιστεψε αμιδρα λιγο να φυγουν εχεις αλλο αυτοκινητο.
Αν μπορεσω θα ανεβασω την δικια ευθυγραμιση που εγινε σε υπερσυνγχρονο μηχανημα στην ΤΟΥΟΤΑ μετα την τοποθετηση τψν αντιστρεπτικων.