Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #992  
Παλιά 09-01-06, 20:46
Το avatar του χρήστη ddeus2003
ddeus2003 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 28-08-2005
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Νεα Ιωνια
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
ddeus2003 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

O φιλος mechanicaf εχει δικιο για οσα γραφει για το μεγαλυτερο πελμα. Παραθετω τη δικη μου εμπειρια. Με τις 14αρες το αμαξι απο εκκινηση το ξεκινουσα απο 4000 στροφες σε κοντρα πεταγοταν μπροστα ανεβαζοντας αποτομα μεχρι τις 6000 στροφες. Μολις επιανε κατω οι στροφες πηγαιναν στις 5000 και το αμαξι ηταν στην οφελιμη περιοχη για γλεντι. Το αμαξι μολις επιανε κατω εβγαζε και ολη τη δυναμη του αξιοπρεπως. Στις στροφες εκανες βεβαια το σταυρο σου. Με τις 16αρες ξεκιναγα με 5000 στροφες. το αμαξι πεταγοταν μπροστα σπινιαροντας και βγαζοντας καπνους. Στροφομετρο στις 6500. Μολις εβρισκε κατω οι στροφες επεφταν στις 5000 αλλα στο μεσοδιαστημα ειχα διανυσει πολυ περισσοτερα μετρα απο οτι οταν φοραγα τις 14' ,. Πιστεψτε με επειδη απο φαναρι το ειχε μαθει πολυ καλα το αμαξι στο πεταγμα που εκανε η 16αρα στο αφημα του συμπλεκτη σε ξαφνιαζε. Βεβαια η αδρανεια μετα γινοταν μεγαλη με αποτελεσμα το αδυναμο μοτερ 1,6 115hp να μην μπορει να ανεβασει το ιδιο θετικα οπως οταν φοραγε την 14αρα. Αλλα για χαρη της ασφαλειας και του στριψηματος που βελτιωθηκε αισθητα δεν με ενοιαζε καθολου η πτωση αποδοσης.