Θέμα: Dyno Day
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Dyno Day
  #61  
Παλιά 15-12-05, 15:07
Kapios Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 13-06-2005
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Kapios είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Είπα να μην ξαναγράψω αλλά με αυτά που βλέπω (κυρίως στο TS Forum) δεν αντέχω....!!

Λοιπόν, τα είχα ξαναπεί βέβαια όταν με ξέρατε με άλλο nick...

Η εργοστασιακή ιπποδύναμη του TS στους τροχούς είναι 159-163 άλογα ανάλογα με τον κινητήρα. Αυτό δεν χωράει συζήτηση μιας και είναι αποδεδειγμένο τουλάχιστον σε 3 χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ελλάδα). Οι απώλειες του είναι της τάξης του 15% - 16%. Ούτε και γι αυτό χωράει αμφιβολία...όποιοι έχουν ας τα βρουν με τους υπεύθυνους της TRD, C-One, TOMS και πολλών άλλων παγκοσμίως που υποστηρίζουν το ίδιο πράγμα!

Αυτά για να τελειώσει η κουβέντα με τις ιπποδυνάμεις.

Τώρα:

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιά και μίλησες για ψύξη, έχετε άποψη για αυτούς τους θερμοστάτες της TRD που κατεβάζουν την θερμοκρασία 10-15C? Προφανώς τα πουλάνε για χρήση σε πίστες, αλλά μήπως θα ήταν καλλίτερες ρυθμίσεις για την χώρα μας που 300 ημέρες το χρόνο είμαστε πάνω από 15-20C και 3-4 μήνες έχουμε 30-40C?

Όσον αφορά τον κινητήρα 2zzge του ΤS, μού μοιάζει πολύ ευαίσθητος στη θερμοκρασία, υποθέτω παρόμοια με αυτά που λέτε για turbo.
Ο θερμοστάτης της TRD ανοίγει στους 71C ενώ ο εργοστασιακός στους 82C. Δεν είναι θέμα πιστάδικης χρήσης (!!!) αλλά ένα εξάρτημα που θα κάνει πολύ καλό στον 2ZZ-GE που μετά από σκισίματα πάσχει από θερμοκρασίες και ιδίως τους ζεστούς μήνες της Ελλάδας. Βάλτον και θα με θυμηθείς. Η ψύξη τέτοιου μοτέρ είναι το Α και το Ω. Επίσης βάλε και την τάπα ψυγείου της TRD.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Η απόδοση του μοιάζει να έχει γίνει πολύ ευαίσθητη σε βάρος βενζίνης, επιβατών, καιρό και δεν ξέρω τι άλλο, και μοιάζει να τραβάει χειρότερα σε χαμηλές-μεσαίες στροφές. Έχω κι ένα θόρυβο έως 1000 στροφές (δες ΤSport forum) μαζί με αίσθηση έλλειψης δύναμης που δεν υπήρχαν παλιά. Έχω συναντήσει και κάτι "απλά" VW (όχι GTi κτλ) που πηγαίναν στα ίσα και μετά το lift.
Ίσως υπεραντιδρώ γιατί αν δεν βρίσκεις λύσεις, το άγνωστο φοβίζει. Ίσως και να βαρέθηκα και να θέλω περισσότερη ισχύ!
Η ιδέα μου ήταν να δώ χειροπιαστούς αριθμούς κι όχι υποκειμενικές εκτιμήσεις.

Λοιπόν κρατάω τα ονόματα Μπουλέκος και Powerchips. Αν δεν έχουν webpage, θα βοηθήσει και καμμιά διεύθυνση.
Δοκίμασε να αλλάξεις το εργοστασιακό σου φίλτρο αέρα (ή καλύτερα βάλε ένα competition) και να καθαρίσεις το airflow meter σου. Χαρακτηριστικό αυτών που περιγράφεις.

Αααα...και κάτι άλλο....Λάθος ονόματα κρατάς όπως αναφέρεις πιο πάνω!! tongue

Αυτά παίδες...και για όσους ακόμα δεν κατάλαβαν...ναι είμαι ο Astakos.
Απάντηση με παράθεση