Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p="
Αν η προσεγγυση ειναι η ιδια, δηλαδη αγωνιστικη για δυο διαφορετικου κυβισμου αυτοκινητα και αυτο με τα λιγοτερα κυβικα εχει τρελη διαφορα στα αλογα τοτε ναι πιστευω (και παλι σχετικο ειναι αυτο με τις νεες "εντολες" για ρυπους απο την ΕΕ) οτι ειναι πιο καλο. Τωρα ομως αν μου συγκρινεις το s2000 με το z4 εχεις πεσει πολυ εξω γιατι η φιλοσοφια ειναι εντελως διαφορετικη.
|
Ddeus εγώ πιστευω ότι η φιλοσοφία των 2 αυτοκινήτων που αναφέρεις είναι ακριβώς ή ίδια και ότι οι 2 εταιρίες στοχεύουν στο ιδιο αγοραστικό κοινό. Είναι και τα 2 ακριβά σπορ διθέσια κάμπριο και πισωκίνητα. Πιστευω δηλαδή πως το ένα κλέβει μερίδιο αγοράς από το άλλο. Απλά η μία εταιρία μπορεί και ανεβάζει άλογα μόνο μέσω αυξησης κυβικών ενώ η άλλη χρησιμοποιεί τεχνολογία και ευρεσιτεχνία. Πιστευεις ότι δεν θα μπορούσε και δεν θα ήταν πιο ευκολο για τη Honda να βγάλει ένα απλό κινητηρα για το s2000 με 3.000 κυβικά για να πετυχει τα ιδια άλογα?
Κανείς δεν μίλησε για "αγωνιστική προσέγγυση". Μιλάμε και τα δυο αυτοκίνητα να είναι εργοστασιακά, να περνανε τις ντιρεκτίβες για τις εκπομπές ρύπων και να χρησιμοποιούνται από τον καθένα για χρήση εντός και εκτός πόλης. Εδώ είναι όλο το επιτευγμα!
(Όσο για το παράδειγμα με την τσέλικα και το αβενσις είναι εντελώς άστοχο γιατί 1ον μιλάμε για 2 αυτοκίνητα της ιδιας εταιρίας και νοοτροπίας κινητηρα (Ιαπωνικα) και 2ον στοχεύουν σε τελείως διαφορετικο αγοραστικό κοινο (αντίθετα με s2000 και Ζ4).)