Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
  #22  
Παλιά 12-12-05, 09:46
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν

μαρμελ ο ριθμοσ που πηγενεσ στο ποταμι ηταν τρομακτικοσ δεν ηθελα να τον ακολουθησο ηταν επιλογη(την μηχανη απο δεξεια σου που πηγε να σε προσπεραση την ειδεσ παραλιγο να γινει κημασ βλακεια του αλλα αντε να ξεμπλεξησ θελει προσοχη το κακο σε τετοιουσ δρομουσ δεν αργη) οσο για το αυτ/το σου με το δικο μου ειμαι σιγουροσ οτι θα κριθη στο φτερο (το πισω).το εργαλειο το πηγεγησ συνεχια ετσι αν ναι και το εχεισ τοσα χιλιομετρα με αυτο το μοτερ τι να πουμε για την αξιοπιστια του ιαπωνικου κηνητιρα ειναι απιστευτη.το στροφομετο το δικο μου γραφει 8100 το 8400 για την ακρειβια 8350διχνει το super afs του φιλου μου που εχει το ιδιο μοτερ (μοντελο του 1995) παντοσ ο εγγεφαλοσ απο οτι καταλαβενω συνεχεια δινει ναι δεδονα για τον κοφτι το αβανσ ννt κ.τ.λ αλλεσ φορεσ ο κοφτησ μπενη 8100 μου λεει ο φιλοσ μου.το λαδι του αυτ/του θελει 15 λεπτα για τουσ 60 βαθμουσ πιο νορισ μαρμελ οι κοφτεσ κανουν πολυ κακο .η λυση για την θερ/σια του νερου ο θερμοστατησ να ανοιγει πιο νωρισ και το βιντιλατερ με διακοπτη
Απάντηση με παράθεση