Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 02-12-05, 18:15
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενταξει σαν εταιριες δεν μπορουν να συγκριθουν η MAZDA και η TOYOTA.Μιλαμε για παγκοσμιο κολοσσο η δευτερη.Ξερετε ομως τι μου αρεσει στη Mazda και θα κοιταζα και προς τα εκει για αγορα αυτοκινητου;Η εμμονη της στην τεχνολογια των κινητηρων.Μην ξεχνατε οτι εχει την αποκλειστικοτητα των περιστροφικων κινητηρων και μια μακρια παραδοση στον σχεδιασμο σπορ αυτοκινητων.Για μενα τα πιο ομορφα γιαπωνεζικα.
Θα ηθελα ενα αυτοκινητο με την ομορφια και τις καινοτομιες ενος RX-8 αλλα με την εικονα και αξιοπιστια ενος celica.Το ιδανικο για εμενα.
Ε... οχι και τεχνολογια κινητηρων!!!!!!.Με εξαιρεση την ντροπη της ιαπωνικης αξιοπιστιας(μιλαω για τον βανκελ)ολα τα μοντελα τις ειχαν και εχουν συμβατικους κινητηρες με μεση αποδοση.Τωρα το οτι ειναι η μονη εταιρεια που ασχολειτε με τον βανκελ εμενα δεν μου λεει τιποτα απολυτος, καθως οι ιππδυναμεις αυτες ειναι απο αρχιτεκτονικης και χαρακτηριστικων του μοτερ και οχι μαγκια της ΜΑΖΝΤΑ οπως ΧΟΝΤΑ και ΤΟΥΟΤΑ κατασκευαζουν κινητηρες με υψηλη ειδικη ισχυ και για πια σπορ μιλαμε,το ΡΧ-7 κοιτουσε με τα κυαλια τις εκαστοτε ΣΟΥΠΡΑ και το ΜΧ-5 ειναι κατωτερο απο το ΜΡ-2,το ιδιο και το 323 πισω απο κορολλα 626 πισω απο ΚΑΡΙΝΑ και ΑΒΕΝΣΙΣ κ.α (κατι παθανε τα αγγλικα yell )
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση