Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #722  
Παλιά 29-11-05, 20:08
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

mechanicaf εχω και εγω την ιδια γνωμη για το 6ρι αν και φοραω το 5ρι του levin κρεμαει η 2ρα ενω η 1τη ειναι στον κοφτη η2ρα πεφτη στισ 4600-4800 ενα παραδειγμα με 6ρι ενοσ φιλου που ειχε και το ασημενιο πρωτη κοντρα σε φαναρι σταματιμενη τα μοτερ δουλευουν 5000+ του πεταχτικα μπροστα απο την πρωτη 1αυτ/το στη 2ρη κοντρα ρολαριστη περιπου 20-25χλμ χωρισ ανεβασμα στροφων εμηνα 1 αυτ/το πισω με κρεμασε .το ΜΥΣΤΙΚΟ για μενα για καλη επιτανχηση για τα μοτερ που αποδιδουν ψηλα ειναι κοντο σασμαν με μεγαλη ακτινα ροδασ.οσο για την ροπη του 20ν αν την συγκρινο με τον 4αfe ειναι λιγο χειροτερη αλλα στα 1.6 δεν μπορεισ να τα εχεισ ολα.το ιδανικο για μενα στον 20ν ειναι (για το carina μιλαω) οτι δεν χρειαζετε δηλωμα, ιδια τελη, αξιοπιστια των παλιων τογιοτα, επιδοσησ 2000cc, οικονομικο σε καυσιμα 292χλμ με 18-21 λιτρα ,(ουτε το αβενσησ του γαμπρου μου δεν κεει τοσα) μια σχετικα οικονομικη μετατροπη και μαμα που ειναι τα ριχνει σε οποιο1,6 μαμα ατμοσφαιρα και σε αρκετα 2,0 τι ολο περιμενη κανεισ???