Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
Ρε Ayrton θα με τρελανεις;Το οτι εχει τελικη 230 πραγματικη δηλωνει απο μονο του οτι μπορεις να τον ακολουθησεις;Ασε που ποτε θα τα πιασει αυτος και ποτε εσυ!Αρα 2ον πως μπορεις να μεινεις απο πισω του οταν στα 1000 μετρα θα σου εχει ριξει αλλα τοσα;Εσυ ποση πραγματικη νομιζεις οτι εχεις;Στην καλυτερα των περιπτωσεων να εχεις 210;20 χιλιομετρα διαφορα και ειναι λιγη;Και 3ον τα 225 για 20V δεν ειναι δυσκολο νουμερο ειναι απλως αδυνατο.Εκτος αν εννοεις κοντερισια που ειναι πανευκολο!!
Και ναι φιλε μου τα 20V μπροστα σε τετοια μοτερ 2.0 τουρμπατα ειναι αυτονοητο οτι ειναι του πεταματου.Αυτα θα συζηταμε ή θα αμφισβητουμε τωρα;Αυτα τα μοτερ μονο με τα 2.0 τα carlos Sainth συγκρινονται που και παλι ειναι αιωνες μπροστα.Και πιστευω να λες οτι ειναι το προηγουμενο γιατι το καινουργιο ειναι 2.5 κυβικα με 230 αλογα.
Κατι αλλο παιζει φιλε να εισαι σιγουρος.Κανενας μπουλης που δεν ξερει τι πηρε μου μυριζεται!
|
Λοιπόν, όπως σου είπα και πρίν, εγώ δεν είπα ότι είχα την δύναμη να τον περάσω.... έπειτα, μην ξεχνάς ότι εγώ ερχόμουνα όταν αυτός άνοιξε! Αρα εγώ ήμουνα με τα όσα! Ε όσο και να 'ναι όταν εσύ είσαι με τα όσα δεν μπορείς να τον ακολουθήσεις??? 3ον, κανείς δεν μίλησε για πραγματικά χιλιόμετρα! Και αυτός σε κοντερίσια αναφέρθηκε (παρεπιπτόντως, εγώ έχω ντίζα, και συγκρινόμενος με ένα Golf 1400, απλά για τα χιλιόμετρα καθώς έχει ηλεκτρικό κοντέρ, γράφαμε στα 180 τα ίδια χιλιόμετρα!!!) 4ον, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν μιλάμε για το τελευταίο!! Επίσης δεν μπορώ εγώ να ξέρω αν αυτός άφησε λ.χ. το γκάζι σε κάποια στιγμή τις όλης φάσης!! Αυτααααααα......