Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
τα κοντερ εννοειται οτι κλεβουν αλλα δεν ξερουμε ποσο. οσο αναφοαρα το δικο μου κοντερ απο 160-210 εδειχνε τα ιδια με την Ε12 του bagelisteo.τωρα οσο αναφορα τη συγκεκριμενη διαφορα που λετε πιστευω οτι ειναι φυσικο το 20v να μην μπορει να απειλησει τοWRX αλλα μπορει να του σταθει. εχω δοκιμασει μια βολτα με WRX 265αλογα με σασμαν pro-drive σε ενα συγκεκριμενο δρομο στο εξοχικο μου. ξεφυσουσε συνεχεια απο τις αλλαγες αλλα πανω απο 180 δεν ειδα στο κοντερ του. εγω εκει πιανω τα ιδια. ισως τα βγαζει γρηγοροτερα τι να πω. η μονη μου εμπειρια με subaru ειναι το 1600 2003 μοντελο turbo.νομιζω ειναι ελληνικη βελτιωση και αποδιδει 150 ιππους. πηγαμε αναβαση σχιστο (πηγαινοντας σκαραμαγκα). δεν ξερω γιατι αλλα ειχαμε πολυ διαφορα παρολο που ξεφυσουσε το subaru. στην κορφη της στροφης εχω 180. αυτος ειναι φιλος μου. εχει καντινα. την απομενη που τον ειδα μου ειπε οτι δεν μπορουσε με τιποτα να ακολουθησει.οταν το οδηγησα ειχε πολυ πιο καλη κλωτσια απο το δικο μου θα μπορουσα να πω. αλλα στο δρομο τι φταιει και δεν αποδιδει? γιαννη οριστε η φωτο που ζητησες . με 5η δεν μπορει να ανεβασει πανω απο 7300.
οσο για τον φιλο που ειπε οτι το 6αρι του levin ειναι must για τα 20v απλα θα διαφωνησω
__________________
|