Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 16-11-05, 18:27
Το avatar του χρήστη Slobo
Slobo Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-04-2005
Μοντέλο: ZZΕ 111 G6
Περιοχή: Χαϊδάρι
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 371
Slobo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
...
(Δηλαδή έλεος... Τα μόνα ερωτήματα που δεν μας απαντήθηκαν ήταν 1) αν αυτός που ανακάλυψε το τούρμπο λεγόταν "Τούρμπος" και 2) γιατί τα έντομα σαλιγκάρια διαφέρουν τόσο πολύ από τον σαλίγκαρο του τούρμπο"...)
Λοιπόν έστω και μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα και εγώ να προσφέρω απλόχερα τις γνώσεις μου απαντώντας εν μέρη στα πολύ καίρια ερωτήματα που έθεσε ο αγαπητός φίλος Corollakias κύριος Madvinegar γνωστός και ως τρελόξυδος.

Αυτός λοιπόν που ανακλάυψε το turbo δεν λεγόταν τούρμπος αλλά Dr. Alfred Buchi (ελβετός μηχανικός ο οποίος έζησε από το 1879 μέχρι το 1959). Ο κύριος Buchi λοιπόν στις 16 Νοεμβρίου 1905 κατοχύρωσε την εφέυρεση της τουρμπίνας.

Η πρώτη εφαρμογή της εφεύρεσης αυτής στην πράξη έγινε 18 χρόνια αργότερα το 1923 σε δύο γερμανικά επιβατικά πλοία.

Η πρώτες προσπάθειες δε για την εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής σε αυτοκίνητα ξεκίνησαν στα τέλη της δεκαετίας του 50 και πρώτη το 1962 η General Motors το πραγματοποίησε με το Oldsmobile Cutlass.

Δυστυχώς όμως δεν είμαι σε θέση ακόμα να απαντήσω στο άλλο καίριο ερώτημα το οποίο αφορά στην μεγάλου ποσοστού διαφορετικότητα του εντόμου σαλιγκαριού και του σαλίγκαρου του turbo.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6




Απάντηση με παράθεση