Re: Dyno Day
ακομα και το CBR που εχω αν και ειναι μοντελο 98 εχει ram air. εννοειται οτι στις υψηλες ταχυτητες βελτιωνει δραστικα την αποδοση. οχι οτι με το δικο μου ram air σπινιαρει τ αμαξι στα 200 αλλα στα 180 αν πατησω τερμα απλα βλεπω σημαντικο ανεβασμα του κοντερ κατι που μ αρεσει και πιστευω βοηθαει σε αποκριση ο πιεσμενος αερας που ερχεται στο φιλτρο και το οτι το φιλτρο ρουφαει απο εξω.δεν ειπα οτι αυτο δυναμωσε τ αμαξι. ο ανεμιστηρα του δυναμομετρου δεν εχει καμια σχεση με το να πας 180 χιλιομετρα.
ωπα δημητρη? τι εγινε? ανυσηχουμε τωρα αν χανει ενα αμαξι με 15 ιππους παραπανω? παντα η κουλαμαρα ειναι? ισως και μακαρι να ειμαι 142 αλλα θα θελα να ξερω το σιγουρο. διοτι εχω δυναμομετρησεις με πανω απο 160. ισως με κοροιδεψαν. τα χω ξαναπει. ομως τα δυναμομετρα δεν ηταν αδρανειας ηταν με φρενα και με μουαγιε. τελος παντω. αφου ισχυουν τα 142 εχω την εξης απορια και παρακαλω να απαντησει ο δημητρης. το honda vtec 1.6 μοντ 99 και ανω βγαζει 160 κινητηρα η οχι? δεν βγαζουν ολα αλλα εχω δει και να βγαζουν. μαλιστα εχω φιλο που εχει ενα τριθυρο και ιδρωνει ακομα να με μαζεψει. τα 1.8Τ. βγαζουν 150 η οχι? γιατι δε με περνανε? συνεχεια σε κουλους πεφτω? οταν στην εθνικη συναντας ενα αξιολογο και γρηγορο αμαξι (πανω απο 150αλογα) γιατι με τσιγλαει και μολις καταλαβει κατι ψαχνει μια ωρα και καλα να βρει το cd απο το ντουλαπακι? συμφωνα με οσα εχω οδηγησει και οσα εχω δει το αμαξι μου το βλεπω εμπειρικα και οδηγικα 150. α και κατι αλλο. μου δινει λιγο πιο καλη ροπη απο το Ε12 1.6 και του γιαννη (ayrton) του δινει λιγοτερη απο το Ε12 1.6. οδηγηστε τα και τα δυο 20V οδηγηστε και την Ε12 1.6 και οταν δειτε την διαφορα απλα της ροπης που εχουν το τε παρτε με τηλ....
__________________
|