Re: Dyno Day
Λοιπόν, καταρχήν, όπως όλοι είδανε (όσοι ήτανε παρόν), τα ράουλα ήτανε τελείως φαγωμένα!!! Έπειτα, η μέτρηση γινότανε με καλιμπράρισμα απο το στροφόμετρο, κάτι που σημαίνει ότι εάν κάποιο δεν έδειχνε σωστά στροφές, δεν θα μπορούσε να ρυθμιστεί σωστά! Επίσης μεγάλο ρόλο παίζουνε και τα λάστιχα.
Πάμε τώρα στην κριτική των αποτελεσμάτων..... Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα βγάλανε απο 4-10(!!!) άλογα παραπανω. 1-2 άλογα χωνεύεται κάπως .....αλλά 10?!?!?!?
Συνεχίζοντας, και θα το προσέξετε ιδιαίτερα στο 2ο μέρος, όλα τα παλιά και όλα τα -θεωρητικά- δυνατά, έχουνε βγάλει αρκετά κάτω απο τα αναμενόμενα!!! (και αναρωτιέμαι, περισσότερη δύναμη, σε φαγωμένα ράουλα, δεν σημαίνει και περισσότερη απώλεια (πιθανόν και λόγο μεγαλύτερου σπινιαρίσματος?))
Και κάτι ακόμα, επειδή δεν το γνωρίζω, το ρωτάω..... οι μετρήσεις στον κόφτη δεν γίνονται? Γιατί αν είναι έτσι, γιατί ο μεν Πάνος έχει μέτρηση στις 73++, και εγώ έχω μέτρηση στις 6700?!?!??!?!?!? καθίστε ρε παιδιά. ο ένας έχει κόφτη στις 7800, και ο άλλος στις 7450!!!!! Σκεπτόμενος λογικά, 700 στροφές κάτω στα σημεία που ο κινητήρας δείχνει την δύναμή του, δεν σημαίνει μεγάλη απόκλιση στο τελικό νούμερο?
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|