Θέμα: Dyno Day
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Dyno Day
  #173  
Παλιά 11-11-05, 11:24
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Λοιπόν, καταρχήν, όπως όλοι είδανε (όσοι ήτανε παρόν), τα ράουλα ήτανε τελείως φαγωμένα!!! Έπειτα, η μέτρηση γινότανε με καλιμπράρισμα απο το στροφόμετρο, κάτι που σημαίνει ότι εάν κάποιο δεν έδειχνε σωστά στροφές, δεν θα μπορούσε να ρυθμιστεί σωστά! Επίσης μεγάλο ρόλο παίζουνε και τα λάστιχα.

Πάμε τώρα στην κριτική των αποτελεσμάτων..... Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα βγάλανε απο 4-10(!!!) άλογα παραπανω. 1-2 άλογα χωνεύεται κάπως .....αλλά 10?!?!?!?

Συνεχίζοντας, και θα το προσέξετε ιδιαίτερα στο 2ο μέρος, όλα τα παλιά και όλα τα -θεωρητικά- δυνατά, έχουνε βγάλει αρκετά κάτω απο τα αναμενόμενα!!! (και αναρωτιέμαι, περισσότερη δύναμη, σε φαγωμένα ράουλα, δεν σημαίνει και περισσότερη απώλεια (πιθανόν και λόγο μεγαλύτερου σπινιαρίσματος?))

Και κάτι ακόμα, επειδή δεν το γνωρίζω, το ρωτάω..... οι μετρήσεις στον κόφτη δεν γίνονται? Γιατί αν είναι έτσι, γιατί ο μεν Πάνος έχει μέτρηση στις 73++, και εγώ έχω μέτρηση στις 6700?!?!??!?!?!? καθίστε ρε παιδιά. ο ένας έχει κόφτη στις 7800, και ο άλλος στις 7450!!!!! Σκεπτόμενος λογικά, 700 στροφές κάτω στα σημεία που ο κινητήρας δείχνει την δύναμή του, δεν σημαίνει μεγάλη απόκλιση στο τελικό νούμερο?
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση