Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p="
Μια πολυ υποκειμενικη αποψη καθαρα δικη μου ειναι η εξης. Αν ειχα την 3θυρη κορολλα δηλαδη την κοφτη θα της εβαζα το ατμοσφαιρικο μοτερ. Με προδιαθετει καλυτερα το σχημα της σε αυτοκινητα ατμοσφαιρικα πολλων αλογων. Νομιζω οτι πρεπει να ειναι και ελαφρυτερη απο τη σενταν οποτε η ατμοσφαιρα θα κατσει καλα.
Αν εχεις τη σενταν που ειναι μαουνα οπως εγω θα εβαζα τον τουρμπατο και μαλιστα τον 2λιτρο. Μου καθεται καλυτερα η εν λογω μετατροπη. Τωρα πρεπει να λαβεις υποψη σου οτι το ηδη αρκετα πουσαρισμενο 20v μοτερ θελει χρυσαφι και μελετη για να βγαλει αλογα, ενω το starlet gt μοτερ φτανει τα 200 αλογατα ευκολοτερα και το αποτελεσμα θα ειναι πιο αγριο απο το ατμοσφαιρικο πειραγμενο στα ιδια αλογα. Η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου και παιζει πανατα και το οικονομικο στη μεση. Επισης, επειδη εχω το 1600 μοτερ δεν θα εβαζα μοτερ μικροτερου κυβισμου και ας ηταν τουρμπατο με μεγαλυτερα potentials
|
ενα θα σου πω και δεν το σχολιαζω αλλο εδω γιατι τα μαμαμε ολα. εχεις αδικο και ξοδευεις πολλα χρηματα για αναξιοπιστο 1.3 σε σχεση με το 20v. η συνεχεια αν θες στο σωστο τοπικ. οσο για τα κιλα εγω ειμαι στα 1120 ηδη και εχω Η/Β