Θέμα: ElEoS
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: ElEoS
  #6  
Παλιά 08-11-05, 16:05
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1251
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: ElEoS

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια πολυ υποκειμενικη αποψη καθαρα δικη μου ειναι η εξης. Αν ειχα την 3θυρη κορολλα δηλαδη την κοφτη θα της εβαζα το ατμοσφαιρικο μοτερ. Με προδιαθετει καλυτερα το σχημα της σε αυτοκινητα ατμοσφαιρικα πολλων αλογων. Νομιζω οτι πρεπει να ειναι και ελαφρυτερη απο τη σενταν οποτε η ατμοσφαιρα θα κατσει καλα.
Αν εχεις τη σενταν που ειναι μαουνα οπως εγω θα εβαζα τον τουρμπατο και μαλιστα τον 2λιτρο. Μου καθεται καλυτερα η εν λογω μετατροπη. Τωρα πρεπει να λαβεις υποψη σου οτι το ηδη αρκετα πουσαρισμενο 20v μοτερ θελει χρυσαφι και μελετη για να βγαλει αλογα, ενω το starlet gt μοτερ φτανει τα 200 αλογατα ευκολοτερα και το αποτελεσμα θα ειναι πιο αγριο απο το ατμοσφαιρικο πειραγμενο στα ιδια αλογα. Η αποφαση ειναι καθαρα δικη σου και παιζει πανατα και το οικονομικο στη μεση. Επισης, επειδη εχω το 1600 μοτερ δεν θα εβαζα μοτερ μικροτερου κυβισμου και ας ηταν τουρμπατο με μεγαλυτερα potentials
ενα θα σου πω και δεν το σχολιαζω αλλο εδω γιατι τα μαμαμε ολα. εχεις αδικο και ξοδευεις πολλα χρηματα για αναξιοπιστο 1.3 σε σχεση με το 20v. η συνεχεια αν θες στο σωστο τοπικ. οσο για τα κιλα εγω ειμαι στα 1120 ηδη και εχω Η/Β
__________________
AEK