κωστα βαλε κει συ 20v και θα δουμε αν κανεις το ιδιο πραγμα. αν βγαλεις το plenum το μοτερ καιει ασυληπτα και ειναι φυσικο οτι θα ρουφαει πολυ σκονη η οποια καθεται στα ελατηρια του εμβολου.
φιλε mechanicaf την δικη μου πατεντα την εχεις δει(ram air) αν και σου αρεσει η ιδεα δε θα το παραδεχτεις ποτε επειδη την ζηλευεις την κατασκευη χε χε

κοιτα δεν ξερω αν γινεται σε 111 αλλα γινεται ενα αλλο ωραιο πραγμα το οποιο το εχω στο αμαξι του αστακου. παιρνεις μια οποιαδηποτε ωραια χωανη που σου αρεσει και που σου κανει και γινεται κατασκευη ενα κομματι απο carbon υλικο η απο ενα υλικο το οποιο θα ειναι θερμοστατικο ωστε να μην σου ζεσταινει το χταποδι το σημειο εκεινο. συνηθως γινεται στη γωνια πισω απο την μπαταρια. η κατασκευη αυτη απομονωνει τη χωανη και απο τα πλαγια και απο πανω. εφαρμοζει δηλ και στο καπο. ελπιζω να καταλαβαινεις τι λεω. ειναι ευκολη σχετικα η κατασκευη του και συναμα ομορφη. αν βρω φωτο θα τη βαλω να τη δεις. το ασπρο παγουρακι που λες ειναι απο την κατασκευη του νεροπαγιδα. οτι και γινει απο κει αποκλειεται να ρουφηξεις νερο. το δοκιμασα με την μανικα που ποτιζα τον κηπο!!!! το παγουρακι και γενικα το συστημα εισαγωγης ειναι ιδιο και στο 101 και στο 111 μιας και εχουν ιδιο κινητηρα και πατωμα απο τη μανα τους. αν δε λυπασαι να κανεις τρυπα στον προφυλακτηρα καντο. θα υσηχασεις μια για παντα. αλλα να μη βιαστεις δες ακομα ιδεες και γνωμες και αποφασισε την καλυτερη αποψη. ελπιζω να βοηθησα!!!