Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ηλεκρικοτουρμπο
  #38  
Παλιά 27-10-05, 11:38
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Ηλεκρικοτουρμπο

Για να συνεχίσουμε...Που είχαμε μείνει; Είχαμε αναφέρει διάφορες τεχνολογίες που πάντρευαν τα συμβατικά τουρμπο, με τα ηλεκτρικά, δηλαδή ο ίδιος συμπιεστής να παιρνει κίνηση πότε από τα καυσαέρια και πότε από ηλεκτρικό κινητήρα...


Η δεύτερη εφαρμογή του ηλεκτρισμού ως μέσω υπερσυμπίεσης, είναι ενας ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής που όνομάζεται Turbopac. Κάνοντας μια τεχνική ανάλυση, το Turbopac είναι ενας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπιεστής που χρησιμοποιείται για να αυξήσει σηματικά την ισχύ εξόδου, μικρών, μεσαίων και μεγάλων κινητήρων για μικρές χρονικά περιόδους επιτάχυνσχης, όπως η αρχική επιτάχυνσνη από στάση, προσπέραση και ανάβαση σε ανηφόρα. Στο σημείο αυτό να αναφέρω οτι η μικρή διάρκεια λειτουργίας αυτών των συστημάτων γίνεται για να μην επιβαρύνουν το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου. Επιπροσθέτως εχει αποδειχθεί οτι το Turbopac βοηθάει στην μείωση των ρύπων που εκπέμπονται και είναι συμβατό με τους αυστηρούς κανονισμούς σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.

Λόγω του ειδικού σχεδιασμού του, το Turbopac μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια μεγάλη ποικιλιά από κινητήρες diesel, βενζινοκινητήρες, κινητήρες φυσικού αερίου και άλλους κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα σε ατμοσφαιρικούς ή και σαν συμπλήρωμα σε turbo κινητήρες. Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής ελέγχεται και ενεργοποιήται με διάφορους τρόπους...
1. Μέσω ενος σήματος ενεργοποίησης που εξαρτάται από την γωνία της πεταλούδα του γκαζιού.
2. Μέσω ενος ποτενσιομέτρου που εξαρτάται από το πόσο γκάζι πατάει ο οδηγός.
3. Μέσω ενος διακόπτη πίεσης πισω από το πεντάλ του γκαζιού, που ενεργοποιήται όταν ο οδηγός πατάει τέρμα γκάζι.

Το σύστημα σβήνει αυτόματα όταν ο οδηγός σταματίσει να ζητάει extra δυναμη. Αυτό συμβαίνει για να αποφευχθεί η μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από τις μπαταρίες του αυτοκινήτου. Το σύστημα ξαναενεργοποιείται όταν υπάρχει ζήτηση για παραπάνω ισχύ.
Δεν θα μπώ σε κατασκευάστικές λεπτομέριες, σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα. θα πώ μόνο ότι είναι εναλλασσομένου ρεύματος, τριφασικός με μόνιμους μαγνήτες. Βέβαια και αυτά ελάχιστοι τα καταλαβαίνουν, αλλά όσο περισσότερο ασχολούμαι με το θέμα δεν μπορώ να αποφύγω τη θέωρια των ηλεκτρικών μηχανών... Ο κινητήρας είναι απ' ευθείας συνδεδεμένος με τον συμπιεστή που σπρώχνει τον αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής. Όταν ζητάμε από ενα αυτοκίνητο τη μέγιστη δύναμη, το εγκλέφαλος στέλνει extra καύσιμο στους κυλίνδρους. Το σύστημα λειτουργώντας παρέχει στον κινητήρα τον extra αέρα για να κάνει πίο αποδοτική την καύση του extra καύσιμου σε αυτές τι περιπτώσεις. Εκτός λοιπόν από αύξηση της απόδοσης προσφέρει και πιο αποδότική καύση, συνεπώς λιγότερα καυσαέρια....
Επίσης ενα άλλο πλεονέκτημα του ηλεκτρικού turbo είναι οτι αφού δεν εμπλέκεται με την εξαγωγή και τα καυσαέρια, συνεπώς δεν φθείρεται ούτε από τις αυξημένες θερμοκρασίες της εξαγωγής. Στα συμβατικά turbo τα κατάλοιπά της καύσης (άκαυστη βενζίνη, μικροσωματίδια κτλ), πολλές φορές συμβάλουν στην φθορά και στη μείωση της απόδοσης των συστημάτων.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 3_150.jpg (7,7 KB, 108 εμφανίσεις)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση