Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: 4AGZE απορια sos
  #5  
Παλιά 27-10-05, 01:14
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 360
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: 4AGZE απορια sos

ειναι ειδικο λαδι για blower type superchargers(τυπος roots). Περιγραφει οτι πολλοι πηγαν να βαλουν ATF ή MObil 1 5-40 synthetic, αλλα ειναι λαθος.
Οτι μορφη υπερσυμπιεσης με ιμαντα, ή τροχαλιες (holden , Corrado G60, Polo G40, Lancia Beta Volumex(με λοβους,σαν γραναζωτη αντλια) κ.α.) ειναι ιστορια μεγαλη, αλλα δινει πολλες ροπες απο χαμηλα.

εχει 2 τυπους κινητηρα, οντως το πιο πιθανον ειναι να ειναι με τα 145PS. Οπως η ιστορια με τα ΥΑΜΑΗΑ Vmax1200, που ειχε 3 εκδοσεις δυναμομετρημενες.

1η εκδοση με ενα V-boost στα καρμπυρατερ 145 PS οντως

2η εκδοση με διακοσμητικο αναγλυφο, στη θεση του V-boost (αμα σκυψεις το βλεπεις οτι ειναι κουφιο) με 90PS

3η εκδοση παρομοια, ακομα πιο κλειστη, απο ηλεκτρονικες 72 PS.

Εγω με το CB1000, να βλεπω στα φαναρια πολλα V-max, στο τιμονι πορτιερηδες, καταστηματαρχες,μπαροβιοι, και πως γινεται ρε φιλε, ολη η ελλαδα, να εχουν μονο "ανοικτες" εκδοσεις, και να σκυβω στα καρμπυρατερ του και να ειναι αδεια. Ολη η ευρωπη ειναι γεματη κλειστα, και εμεις που το 80% ειναι γερμανικα, κομμενα μοντελα, να λεμε "ανοικτη" εκδοση.

Εγω τουλαχιστον με το που το πηρα το CB1000, το εβαλα στο Dynojet 150, και με εβγαλε απο 98 ονομαστικα, 97 στη ροδα. Οποτε ξεκινησα μετα τις "τιμωριες" σε ολα τα "ανοικτα" μοντελα που με επαιρνε.

Αυτα.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg dsc04315.jpg (86,5 KB, 258 εμφανίσεις)
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση