Re: 4AGZE απορια sos
ειναι ειδικο λαδι για blower type superchargers(τυπος roots). Περιγραφει οτι πολλοι πηγαν να βαλουν ATF ή MObil 1 5-40 synthetic, αλλα ειναι λαθος.
Οτι μορφη υπερσυμπιεσης με ιμαντα, ή τροχαλιες (holden , Corrado G60, Polo G40, Lancia Beta Volumex(με λοβους,σαν γραναζωτη αντλια) κ.α.) ειναι ιστορια μεγαλη, αλλα δινει πολλες ροπες απο χαμηλα.
εχει 2 τυπους κινητηρα, οντως το πιο πιθανον ειναι να ειναι με τα 145PS. Οπως η ιστορια με τα ΥΑΜΑΗΑ Vmax1200, που ειχε 3 εκδοσεις δυναμομετρημενες.
1η εκδοση με ενα V-boost στα καρμπυρατερ 145 PS οντως
2η εκδοση με διακοσμητικο αναγλυφο, στη θεση του V-boost (αμα σκυψεις το βλεπεις οτι ειναι κουφιο) με 90PS
3η εκδοση παρομοια, ακομα πιο κλειστη, απο ηλεκτρονικες 72 PS.
Εγω με το CB1000, να βλεπω στα φαναρια πολλα V-max, στο τιμονι πορτιερηδες, καταστηματαρχες,μπαροβιοι, και πως γινεται ρε φιλε, ολη η ελλαδα, να εχουν μονο "ανοικτες" εκδοσεις, και να σκυβω στα καρμπυρατερ του και να ειναι αδεια. Ολη η ευρωπη ειναι γεματη κλειστα, και εμεις που το 80% ειναι γερμανικα, κομμενα μοντελα, να λεμε "ανοικτη" εκδοση.
Εγω τουλαχιστον με το που το πηρα το CB1000, το εβαλα στο Dynojet 150, και με εβγαλε απο 98 ονομαστικα, 97 στη ροδα. Οποτε ξεκινησα μετα τις "τιμωριες" σε ολα τα "ανοικτα" μοντελα που με επαιρνε.
Αυτα.
__________________
.....
|