Είναι από τα "καλά" τουρμπάτα (φουλ βελτίωση σε όλους τους τομείς) ..... το ένα (το δικό μου) είναι τετρακίνητο το άλλο προσθιοκίνητο. Syele, κόβει το μάτι σου πάντως. Οι αλλαγές γίνονται σε σημείο να είναι πάνω στην ροπή που είναι αρκετά χαμηλά σε αυτά τα αυτοκίνητα για να εκμεταλλευτούμε το κιβώτιο και να έχουμε όσο πιό καλούς χρόνους γίνεται.
Μέσα στην άλλη εβδομάδα θα μετρήσω την Corolla μου (1,6vvti και το TS ενός φίλου μου) μετά αφού βρώ Compressor για το 1,6 θα ξανακάνω μετρήσεις να δούμε τι κάναμε.
Στο μυαλό μου έχω Jackson Racing, έχει να προτείνει κάποιος κάτι καλύτερο?
Πάντως σε εκκινήσεις έχω δεί και 1,2G όπως και σε φρενάρισμα.
__________________
Δημήτρης, Βόλος.
|