Το powershifting είναι μίια από τις τεχνικές κατεβάσματος (όπως το μύτη-τακούνι - heel-toe - , το οποίο βολεύει στην πίστα, σε στροφιλίκια και γενικά στο rev-matching)... Όσον αφορά στο powershifting, δεν πετυχαίνει πάντα αλλά χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών με πολύ καλό και γρήγορο αποτέλεσμα... Δοκίμασε π.χ. με 3η (δεν ξέρω με το δικό σου σασμάν τι γίνεται) σχετικά ψηλά να κατεβάσεις ΓΡΗΓΟΡΑ δευτέρα (εδώ βοηθάει το quick-shift) με το γκάζι σανιδωμένο.. Δηλαδή όταν ήδη έχεις 3η πάτα το σανίδα και άλλαξε σε 2α χωρίς να σηκώσεις το δεξί σου πόδι!! Αν γίνει στο σωστό φάσμα τότε θα δεις πως θα μπει η 2α!!!
Επίσης αν ξέρεις το αυτοκίνητό σου μπορείς να κάνεις και αλλαγές χωρίς συμπλέκτη!!!!!