Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate";p="
Καθιστε ρε παιδια αυτο το πραγμα μια ζωη προβλημα θα εχει.Καταρχας εχει 2 εισαγωγες μια για τον κομπρεσσορα και μια για την τουρμπινα με μια μονο πεταλουδα πραγμα που σημαινει οτι ο κομπρεσσορας δεν θα βγαινει ψηλα αλλα θα δουλευει υπερωριες,οποτε τι κερδος θα εχει απο την τουρμπινα?ενα μηδαμηνο ισως?οποτε ειναι απωλεια αυτο το πραγμα.Ουτε και το αγωνιστικο δεν δουλευε οπως θα επρεπε(lancia S4 αν θυμαμαι καλα)
|
φίλε μου δεν νομίζω να δουλεύει υπερωρίες ο compressor. ως γνωστόν το πρόβλημα των κλασσικών κινητήρων Turbo είναι η υστέρηση στις χαμηλές στροφές, εκεί θα δουλεύει ο compressor. μετά θα αναλαμβάνει το Turbo.
ps. επειδή μας βλέπω εκτός θέματος καλύτερα να μην συνεχιστεί εδώ η κουβέντα, υπάρχει εξάλλου και ξεχωριστό topic για το συγκεκριμένο θέμα