Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #525  
Παλιά 18-10-05, 22:57
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε TOYOTA MANIA θα ηθελα να μαθω τι εχεις κανει απο πλευρας μοτερ μιας και εχουμε το ιδιο και θα με ενδιεφεραι να παρω μια γενικη ιδεα. Το δικο μου με μια φιλτροχωανη παει τζαμι αλλα δεν θα πιστευα οτι εχω τα VTS με τιποτα. Λογικα πρεπει να με εχεις αν ειναι οπως τα περιγραφεις τα πραγματα και ασ εισαι πιο βαρυς και φαρδιτερος σε κλιμακωση κιβωτιου. Τα TOP GUN τα εχω ευκολα και με LEON δεν ασχολουμαι. Αντε να βρω και κανενα LEON S να του πιω το αιμα
Θα σου πω καποια στιγμη,αλλα την χοανη να την βγαλεις γιατι χανεις πολυ, στα πολλα χ.α.ω.Εγω εχω ελευθεροτερο K&N στο φιλτροκουτι και γ@μ@ει το μοτερ.Τι σημαινει αυτο περνεις ενα ελευθερο φιλτρο K&N,το πλενεις και του βαζεις πολυ μικροτερη ποσοτητα σπρει λαδιου,μη φοβασε δεν παθαινει τιποτα.Εμενα με χοανη σερνοτανε,μονο θορυβο.Ενδεικτικα με carina e μαμα, με 115 4a-fe(του αδελφου μου)δεν εχουμε καμια επαφη ειναι και πιο ελαφρια.Τωρα για τις σχεσεις, η πιο μακριες, αν εχεις ανεβασει ροπη και ιπποδυναμη ειναι προς ωφελος παρα μειονεκτημα,γιατι το μοτερ απλωνει την δυναμη συνεχεια.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.