Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Κοιτα αν εχεις εναν απλο κινητηρα της TOYOTA 1600 η 1400, και το C2 ηταν το VTS τοτε φιλε μου δεν ειχες ουτως η αλλως καμια ελπιδα απεναντι του. skull Το 1400 VTR δεν παει βημα μαμα, ισως βεβαια καλυτερα απο καποια αλλα της κατηγοριας του αλλα παλι βημα ειναι. Τωρα αν ηταν τουρμπισιο δεν θα ακουγες σκαστρες, δεν θα ακουγες τον χαρακτηριστικο μπασο και γουργουριστο ηχο της εξατμισης του? Ειπαμε τα κορολλα πανε καλα σε σχεση με τα υπολοιπα της κατηγοριας τους tongue αλλα οταν τα βαζεις με κουβαδες βγαινεις ταπεινομενος yell . Ενδεικτικα το Ε12 1600 εχει 0-100 10,2sec αν θυμαμαι καλα και το VTS 1600 8,7sec και απεδιδε 127Hp χωρις ο κινητηρας του να εχει κανει πολλα χιλιομετρα ωστε να ανοιξει
|