Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p="
Εγώ θα πω το άλλο. Επειδή οι δυο εταιρίες έχουν πλήρως διαφορετική νοοτροπία και φιλοσοφία (Γερμανική & Ιαπωνική), ο Γερμανός για να βγάλει από κινητήρα 1.4 140+ άλογα έπρεπε να βάλει επάνω κομπρέσσορα και τούρμπο μαζί. Πόσοι από εσάς δεν πιστέυετε ότι ο Ιάπωνας μπορεί να βγάλει σε 1.4 κινητήρα 140+ άλογα ωμή ατμόσφαιρα...? Εγώ πάντως λέω πως μπορεί χαλαραααααά...
|
σιγουρα και μπορει αλλα σκεψου αν θα τηρουν τους νομους περι καυσαεριων??Εξαλλου με πολλα κυβικα εχεις αλογα,με ιαπωνικα μοτερ διαμαντια εχεις αλογα,με λογικα κυβικα εχεις??(με την προυποθεση της νομοθεσιας παντα).Οποτε πας σε λυσεις π.χ 1,4 tsi οπου ο εν λογω μπορει να αποδοσει σχεδον οσο και της TS χωρις να βγαινει εκτος οριων του νομου και με πολυ αξιολογα αλογα και συγκεκριμενα κοστος γυρω στα 24000

.Πολυ καλη,λογικη,ορθη και μετα απο μελετη κινηση.Το αγοραστικο κοινο πλεον ειναι απαιτητικο ακομα και στα 1,4cc..........Πιστευω πως αυτα τα βλεπει η ΤΟΥΟΤΑ και αν δεν κανει ΚΑΤΙ στα επομενα μοντελα το εχασε το παχνιδι και τσαμπα ολο αυτο το ονομα που εφτιαξε...