Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 28-09-05, 01:33
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 350
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παίδες το πράγμα είναι πολύ συγκεκριμένο
1. το 1.4 είναι 1.4 και έχει κάποια όρια τα οποία ορίζει η φύση
2. τα turbo είναι και θα είναι πάντα αναξιόπιστα όσες γύρες και να κάνουν σε μία πίστα (πόσο μάλλον όταν προέρχονται από αναξιόπιστο κατασκευαστή κατά την άποψή μου)
3. οι Γερμανοί δεν έχουν τον συγκεκριμένο κυβισμό για τίποτε άλλο παρά για πειραματισμό άρα δεν πρέπει να φοβάστε αυτό που βλέπετε αλλά αυτό που έρχεται!!!(γιατί ότι κακό είναι να παρουσιαστεί θα παρουσιαστεί σε αυτά τα κυβικά και ΑΝ καταφέρουν να το διορθώσουν θα το χρησιμοποιήσουν και σε μεγαλύτερα κυβικά και μετά………)
4. το κόστος του να έχεις και τούρμπο και κομπρέσορα ουσιαστικά ταυτόχρονα είναι τρελό και σε αγορά και σε συντήρηση γι αυτό και δεν θα πουλήσει.
Αυτή είναι η άποψή μου αλλά έχω και μία ερρώτηση:
Το TS δεν περνάει το νέο νόμο περί καυσαερίων αυτό θα περνάει?????????????? (μες στην πουστι@ πάλι)
Α ρε Γερμανοί….. όσα δεν φτάνει η αλεπού λένε στο χωριό μου ………….
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση