Re: Ηλιοροφη
Βασικα τωρα που το ξανασκεφτομαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να παει το οχημα στην Διευθυνση , να ελεγχθει και να σημειωθει απο τους εκει μηχανολογους το καταλληλο σημειο κοπης του πλαισιου της οροφης, να εγκριθει ο ηλεκτρολογικος σχεδιασμος της ολης εγκαταστασης να παει στο συνεργειο και να κοπει, να ερθουν οι μηχανολογοι να εγκρινουν το σημειο κοπης και την κοπή και να υπογραψουν.
Φυσικα αυτη πιστευω πως ειναι η θεωρια και επειδη καποιοι θα πουν οτι εβλεπα παλι εως αργα εργα επιστημονικης φαντασιας, απλα πληρωνεις ενα μηχανολογο που καθεται σε μια καρεκλα εξω απο το μηχανολογικο, υπογραφει και ολα εγιναν.
Και ενα ανεκδοτο:
Μια μερα πηγα στο Μηχανολογικο με ενα φιλο μου για να εγκρινει αλλαγη μηχανης και του ειπαν οτι πρεπει να εχει εγκριση απο Μηχανολογο, οκ ειπα εγω, ειμαι Μηχανολογος και μου απαντησαν : εσυ δεν μας κανεις εμεις θαλουμε χαρτι απο τους αλλους εκει εξω! Καλο ανεκδοτο, ε? Ξερετε γιατι το ρουσφετι ονομαζεται ΜΙΖΑ? Για τι χωρις αυτην τα γραναζια δεν παιρνουν μπροστα!!!
Ενταξει, ενταξει το βουλωνω, τελος......
|