Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?
Οι γερμανοι παιζουν μονοι τους τον τελευταιο καιρο.Οι ιαπωνες εχουν ευνουχιστοι,οι ιταλοι απλως δεν υπαρχουν και οι γαλλοι δεν μπορουν.Το πιασαν το νοημα στο VW GROUP,πετας μια τουρπινιτσα και εξελιγμενα ηλεκτρονικα και αντε γεια,ασε τους αλλου να πιασουν 30.000 στροφες για να πανε(δειτε τεστ 4τροχων αναμεσα σε GOLF 2.0TFSI&CIVIC TYPE R).Για τον 1.8Τμονο καλα λογια εχω να πω(στο ATHENS TUNING SHOW ηρθα με ενα A4 1.8T ΝΟΡΜΑΛ),ροπη απο τις 2000 σαν τρακτερ μετα τις 5.500 φυσικα λαχανιαζει αλλα δεν χρεαζεται να πιεσεις και παραπανω απλως αλλαζεις ταχυτητα και αντε γεια.Ειναι καταπληκτικο πως κινουσε ενα βαρυ αμαξωμα ατσαλακωτα και κυριλε και εχει κανει 140.000χιλ χωρις κιχ(δεν πειραχτηκε ουτε βιδα ομως).Οικονομικο, με θεομακρες σχεσεις και ταξιδευεις 180-220 για πλακα.Λοιπον NAI σε τετοια τουρπο,οικονομικα,αξιοπιστα και με ατμοσφαιρικη λειτουργεια,οχι σε τουρπο 1 ημερα μαμαει και 10 συνεργειο με LAG πατας σημερα γεμιζει αυριο και μολις φορτωσει να σε φυλαει η παναγια(στυλ punto,uno,impreza) και να πρεπει να παντρευτεις την κορη του βενζινα.Πιστευω η TOYOTA μπορει(αρκει να θελει)να απαντησει καθως ξερει να φτιαχνει και καλες ατμοσφαιρες αλλα και τουρμπο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|