ranger πιστεύω πως δεν χρειάζεται να το ψάχνεις τόσο πολύ το θέμα... Άλλη δουλειά δεν έχει το στρούμφ να κάτσει να κάνει κάτι τέτοιο.. Προφανώς και δε μπορεί να το κάνει μόνος του... το πολύ πολύ να σε στείλει να περάσεις ΚΤΕΟ που δεν ελέγχουν τέτοια... Τι θα κάτσει να κάνει ογκομέτρηση στους κυλίνδρους σου ή θα κατεβάσει το μοτέρ να δει τι στρόφαλο και μπιέλα φοράς... Α-Π-Ο-Κ-Λ-Ε-Ι-Ε-Τ-Α-Ι σου λέω!
Το renault5 που είχα πριν (ζει ακόμα χεχε) με άλλο μοτέρ και κτέο το περάσαμε 2 φορές (την μία ήταν γνωστός τύπος εκεί και την άλλη δεν το πρόσεξαν καν!!! )
Νομίζω ισχύει κάτι σαν και αυτό που έγραψε ο mechanicaf
|