Re: Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες....
Γεια σας παίδες! Είχα γράψει και παλαιότερα στο συγκεκριμένο topic και επανέρχομαι για να επανατοποθετηθώ:
1. Μην θεοποιούμε τα λάδια!!!
2. Σε ό,τι αφορά το ιξώδες: Βάλτε ένα λάδι με ιξώδες μέσα στις προδιαγραφές του κατασκευαστή. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΔΙ (σε ό,τι αφορά το ιξώδες)!
3. Τώρα τελευταία κυκλοφορούν λάδια 5W και 0W. Αυτά δεν προσφέρουν καλύτερη προστασία του κινητήρα από το 10W αλλά μικρότερη κατανάλωση κατά την ψυχρή εκκίνηση. Γι' αυτό και ονομάζονται "energy saving". Άρα μην τρελένεστε για διαφορές 0W με 5W και 10W.
4. Η ποιότητα του λαδιού δεν είναι η κατηγορία ιξώδους, αλλά η ένδειξη API που έχει με μικρά γράμματα στο πίσω μέρος. Από το Νοέμβριο του 2004, η υψηλότερη προδιαγραφή είναι η SM. Αυτό ΔΕΝ πάει να πει ότι καλά και σώνει πρέπει να βάζετε SM αν ο κινητήρας έχει προδιαγραφές για SJ (όπως όλοι οι κινητήρες, ακόμα και ο 2ΖΖ-GE). Τα λάδια που βάζει η Toyota είναι SL, άρα υπερβαίνουν τις προδιαγραφές ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ κινητήρα παραγωγής της Toyota σήμερα.
5. ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΕΛΑΙΟ. Ό,τι έγραψε ο ramantanis πριν και είχα γράψει και εγώ παλαιότερα είναι αλήθεια. Το πρόσθετο σκεφτείτε το σαν αραιωμένο γράσσο. Μπορεί να δουλέψει καλά για λίγο, αλλά μετά μπορεί να δημιουργήσει τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ δεν προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ ΣΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ!
6. Συγγνώμη για το έντονο ύφος αλλά τουλάχιστον κάποιοι εδώ μέσα φωνάζουμε να μην πετάτε άσκοπα τα λεφτά σας (ή στηνν χειρότερη περίπτωση να μη ρισκάρετε την υγεία του κινητήρα σας). Σαφώς, όποιος θέλει να παίξει παίζει αλλά όσοι δεν είναι ιδιαίτερα σχετικοί πρέπει να πληροφορηθούν ότι τα πρόσθετα είναι επικίνδυνα και ΔΕΝ προσφέρουν καμιά επιπλέον προστασία, αύξηση ισχύος και άλλες τέτοιες ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
7. Ο νοών νοείτω.
|