Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Ηλεκτρικό Γκάζι
  #4  
Παλιά 10-08-05, 09:07
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 350
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ηλεκτρικό Γκάζι

Βαγγέλη οι διαφορές ανάμεσα στην 1.4 και στην 1.6 δεν είναι τόσο λίγες όσο φαίνετε (στην pre face lift τουλάχιστον). Με ένα φιλαράκι που είχε την 1.6 και αλλάξαμε οχήματα ένα βράδυ παρατηρήσαμε και οι δύο διαφορές στο συμπλέκτη, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις αναρτήσεις με την 1.4 να είναι πολύ ποιο σφιχτή (αυτό προφανώς γιατί ο κινητήρας του 1.6 κινεί ποιο χαλαρά το όχημα ενώ το 1.4 χρειάζεται βοήθεια για να έχει τις απαραίτητες επιδώσεις)
Τώρα για το γκάζι το ηλεκτρικό είναι το μέλλον (καλώς ή κακώς) όλα τα car σε λίγα χρόνια θα έχουν τέτοιο. Δεν ξέρω τι θετικά έχει απέναντι στη ντίζα αλλά είναι γεγονός ότι για τον οδηγό αυτό που βλέπει είναι μόνο την αρνητική καθυστέρηση. Πιστεύω λιπών ότι η ΤΟΥΟΤΑ το έκανε στο πλαίσιο του ότι το 1.6 το θέλει ποιο χαλαρό από το 1.4 και ότι είναι ένα βήμα ΄΄μπροστά΄΄ .Όσο για το αν χαλάσει δύσκολα θα σε ενδιαφέρει το κόστος όταν γιατί αναλόγως το πώς και που θα σου χαλάσει το πρόβλημα μπορεί να είναι πολύ μεγάλο (χαλάρωσε πάντως δεν είναι τόσο εύκολο). Τις διαφορές του 1.4 με το 1.6 που σου είπα τις έχεις δει και στο face lift;
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση