Παράθεση:
αυτο που δεν ξερεισ ειναι οτι τα προσθετικα (βλεπε motorkote στην περιπτωση σου) εχουν παντα,μα ΠΑΝΤΑ υλικα που αφηνουν καταλοιπα στον κινητηρα τα οποια με τον καιρο γρατζουνανε ανελεητα τον κυλινδρο σε συνεργασια με τα πιστονια με αποτελεσμα να εχουμε το κλασικο καψιμο του λαδιου,ντουμανι!!! και σε πληροφορω οτι δεν θα σου ερθει κομματι απο τα καταλοιπα αλλα κομματακια απο τα ελατηρια των πιστονιων/κυλινδρου στην εξατμιση με την αλογιστη χρηση που του κανειs
|
Φιλε γιαννη.Δεν μιλαω γενικα για ολα τα προσθετα,αλλα για ενα συγκεκριμενο,γιατι αυτο δοκιμασα.Δεν ξερω τι κανουν τα αλλα αλλα το Motor Kote κανει ακριβως το αντιθετο απο αυτα που λες.Το μοτερακι εχει 131.500 χιλ.και ειναι απολυτα υγειες,δεν καει σταγονα λαδι,βγαζει λιγοτερα καυσαερια και απο σβηστο και δουλευει ρολοι.Μακαρι να βρεθουμε καποτε να δει και εσυ,αλλα και οι αλλοι πως δουλευει το εργαλειο μου.