Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες....
  #110  
Παλιά 26-07-05, 15:36
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Λιπαντικά, Λάδια, Βαλβολίνες....

Φιλε LEON 74.Ποτε δεν εταξα λαγους με πετραχιλια και οπως ειπες εχω αποκωμισει ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ θετικες εντυπωσεις εντυπωσεις απο την χρηση Motor Kote 100 και εγω λεω ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΛΙΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΤΙΣ TOYOTA.
Παράθεση:
Η χρήση ενός "super" λιπαντικού σε σχέση με τα λιπαντικά που προτείνει ο κατασκευαστής επιφέρει ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ βελτιώσεις (αν προσφέρει οτιδήποτε...). Και επιπλέον μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα διότι τα ελεύθερα κυκλοφορούντα πρόσθετα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ! Δεν είναι τυχαίο ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ δεν προτείνει κανενός είδους πρόσθετο για τον κινητήρα του!
Εμενα μου λες,βλεπω τα Ε12 που σπανε τα σασμαν σαν πρασο.Εχθες εβαλε φιλος Ε12 για σασμαν με 90.000 και με λειτουργια,πιο ηρεμη δεν γινοταν. Ζητωωωωωω τα λιπαντικα τις TOYOTA.Στο δικο, με καρφωτες θελω να το σπασω και δεν μπορω.Εχω Motor Kote ομως μεσα,λες να παθει τιποτα.
Παράθεση:
αν για τον οποιοδήποτε λόγο το ΜΜΤ που έχουν τα χιτώνια του 2ΖΖ-GE ή τα σωληνάκια του VVTL-i δε γουστάρουν το Motorkote, ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ???
Ενω με τα λιπαντικα τις TOYOTA εισαι γαματος,πρωτος ποσα VVTL-I ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Η ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ.
Παράθεση:
Τέλος, μην υπερβάλεις με δηλώσεις του τύπου ότι ο ιονιστής καυσαερίου μείωσε την κατανάλωσή σου κατά 1 l/100 km. Αυτό σημαίνει μείωση της κατανάλωσης κατά 15%! Laughing Δηλώσεις τέτοιου τύπου μειώνουν την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ οποιονδήποτε άλλων σχολίων μπορείς να έχεις.
Εγω το φοραω εσυ θα μου πεις.Μια καταναλωση 8.5λιτρα(οταν το εργοστασιοκο εχει πανω απο 10) με 35 βαθμους air conticion και ταχυτητες 200-220 πως σου φαινεται.Εκανα 300χιλ με λιγοτερο απο 25 λιτ και ειναι +20 ps πανω και εχω και καλυτερω γκαζι με τον ιονιστη.Δεκαρα δεν δινω αν με πιστευετε,πειτε τον ΧΡΗΣΤΟ πως στεκετε διπλα στον 20V. Eχω βιντεο με 225,με 3 ατομα και με 35 βαθμους και το AVENSIS εχει απο τα αξιοπιστα κοντερ,με ενα ατομο και 10 βαθμους 230(δεν εχω βιντεο)
Παράθεση:
έτοια πρόσθετα περιέχουν όλα τα λιπαντικά σε κάποια αναλογία και αυξάνουν την αντοχή του λιπαντικού σε υψηλή πίεση. Όλα τα λιπαντικά κατηγορίας SJ και αργότερα υπερκαλύπτουν στις προδιαγραφές πίεσης οποιουδήποτε κινητήρα παραγωγής. Αύξηση των στερεών προσθέτων υψηλής πίεσης δεν ενδείκνυται διότι αφενός μεν δεν βοηθούν τον κινητήρα και αφετέρου τα στερεά εναιωρήματα έχουν την τάση να φράσουν τους αγωγούς κυκλοφορία του λαδιού, το φίλτρο λαδιού και να δημιουργούν επικαθίσεις στον κινητήρα και τον καταλύτη, μειώνοντας την απόδοσή του.
Εμενα μου λες,ο καταλυτης ειναι για πεταμα, τρελενετε στα καυσαερια,λες να φταιει το Motor Kote.Παντα φιλικα και χωρις παρεξηγησεις.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση