Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 08-07-05, 17:00
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 289
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δεν ξερω αλλα τον παραγοντα καταναλωση τον εχει υπολογισει κανενας;Περα της αδιαμφισβητητης αξιοπιστιας των ατμοσφαιρικων σε σχεση με το τουρμπο,τα τελευταια θελουν και ενα μπαουζερ απο πισω για κομπλαρισματα.Και μιλαω για γρηγορες συνθηκες γιατι αν ειναι να εχεις τουρμπο και να μην το χρησιμοποιεις τοτε τι το εφτιαξες;Και μην μου πειτε οτι οι τουρμπατοι εχετε το κεφαλι σας ησυχο!Ζεσταμα το πρωι και κρυωμα στα τελειωματα.Και νομιζω οτι συγκρινουμε παραπλησια μοτερ,το μεν σε ατμοσφαιρικη εκδοση και το αλλο σε τουρμπατη.Και αν θες πολλα αλογα φιλε vagelisteo δεν πας τουρμπο αλλα κυβικα.Και ποια ειναι η μεγαλυτερη αποδειξη αυτων που λεω; Μα τα supercar,τα οποια δεν φορανε τουρμπατα μοτερ αλλα 12κυλινδρα διαμαντια με αναλογια HP/LIT που θα ζηλευαν βελτιωμενα τουρμπατα των 2.5 λιτρων.Το πιο δικαιο κατα την γνωμη μου ειναι να συγκρινουμε 2 μοτερ οπως βγαινουν απο το εργοστασιο και οχι με το ποσα αλογα μπορεις να βγαλεις.Φιλε wastegate ειναι πολλα τα 22000 ευρω;Εδω η Autoergonomicks βελτιωσε subaru στα 451 αλογα 50-60% αυξηση ιπποδυναμης με κοστος ενα FORESTER οπως λεει χαρακτηριστικα.Η διαφορα ξερεις ποια ειναι; το αυτοκινητο εχει κανει πολλα! χιλιομετρα χωρις κιχ και υποστηριζεται απο κορυφαιες αναρτησεις,φρενα και οτι αλλο.Αλλιως το φτιαχνεις στον pantelis enginearing and tuning(υπαρχει στην Αργυρουπολη) με 6000 ευρω και με 500 αλογα και το σταυρο στο χερι.Αλλα ειπαμε αξιοπιστια...
Απάντηση με παράθεση