Ο υπερκυβισμός αναφέρεται συνήθως σε ατμοσφαιρική βελτίωση.. Ο Νίκος αναφέρεται μάλλον στην κλασσική μετατροπή 1.4-->1.8 σε vvt-i μοτέρ...
Το σίγουρο είναι, από θέμα αξιοπιστίας, ότι όταν υπερκυβίσεις ένα πολύστροφο μοτέρ (βλέπε vvtl-i 8200 rpm, v-tec 9000rpm ) δεν μπορεί πια να στροφάρει στις ίδιες στροφές γιατί θα σπάσει..
Επίσης δεν υπερκυβίζεις ένα μοτέρ και τελειώνεις.. Δεν κερδίζεις και πολλά έτσι!! Το κακό με την ατμοσφαιρική βελτίωση είναι η περιορισμένη σε ποσοστό αύξηση απόδοσης, η μικρή ροπή σε σχέση με το τούρμπο και τα πολλά χρήματα που χρειάζονται!! Αλλά ο ήχος είναι το κάτι άλλο!!!
