Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 30-05-05, 22:44
Το avatar του χρήστη DjBac
DjBac Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 18-11-2003
Μοντέλο: BMW Z4
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 2.406
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 504
DjBac είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο υπερκυβισμός αναφέρεται συνήθως σε ατμοσφαιρική βελτίωση.. Ο Νίκος αναφέρεται μάλλον στην κλασσική μετατροπή 1.4-->1.8 σε vvt-i μοτέρ...
Το σίγουρο είναι, από θέμα αξιοπιστίας, ότι όταν υπερκυβίσεις ένα πολύστροφο μοτέρ (βλέπε vvtl-i 8200 rpm, v-tec 9000rpm ) δεν μπορεί πια να στροφάρει στις ίδιες στροφές γιατί θα σπάσει..
Επίσης δεν υπερκυβίζεις ένα μοτέρ και τελειώνεις.. Δεν κερδίζεις και πολλά έτσι!! Το κακό με την ατμοσφαιρική βελτίωση είναι η περιορισμένη σε ποσοστό αύξηση απόδοσης, η μικρή ροπή σε σχέση με το τούρμπο και τα πολλά χρήματα που χρειάζονται!! Αλλά ο ήχος είναι το κάτι άλλο!!!
__________________
www.extra-eisodima.gr

Z4 3.0i SMG
Απάντηση με παράθεση