Εκ πρώτης αλλάζεις τα προφανή...δηλαδή όλα τα εσώψυχα του κινητήρα,που με δεδόμενου οτι θα γίνει προσεκτική δουλειά δεν φαίνεται να αντιμετοπίσεις πρόβλημα.Οι μηχανολογικές μου γνώσεις δεν με βοηθούν για να σε βοηθήσω.Παρόλαυτά όσες φορές
έτυχε να διαβασώ για υπερκυβισμένους κινητήρες,συναίβει,αρκετά παλιά.Εχω την αίσθηση πως αυτή η μετατροπή έχει ψιλοξεχασθεί ειδικά τώρα που τα turbo έχουν εξελιχθεί τόσο και υπάρχουν αρκετά μαγαζιά που τα τοποθετούν...Προσωπικά δεν θα έβαζα ΠΟΤΕ τον κορμό μου στον τόρνο(ή έστω στο ρεκτιφιέ που λέει και ο βασίλης)(χρειάζεται νομίζω για τα πολλά παραπάνω κυβικά ή μαλ@κίες λέω?) ,αλλά ούτε και θα τοποθετούσα turbo γιατί πολύ απλά δίνω μεγάλη βάση στην αξιοπιστία και φοβάμαι να προβώ σε οποιαδήποτε τέτοιου είδους μετατροπή!Αν βέβαια επρεπε οπωσδήποτε να διαλέξω,θα διάλεγα το turbo ως την πλέον "εξωτερική"(οσον αφορά τα εντόσθια του κινητηρα)μετατροπή με
δεδομένο πάντα πως οι πιέσεις δεν θα φτάσουν σε εξωγηινα νούμερα.Περι αξιοπιστίας των turbo βεβαια,οι καθήλην αρμόδιοι να μας πούν είναι οι τουρμπάτοι του club...Ξέρω οτι είμαι off topic !Απλώς επειδή πρόσεξα (αν και δεν πρόλαβα το chating απο την αρχή)οτι είσαι λίγο διφορούμενος σε σχέση με ποιό δρόμο να ακολουθήσεις,πιστέυω πως πρέπει να τεθεί ως "ποιο απο τα δυο προτιμάτε και Γιατι" εκτος πάλι βέβαια αν όλο περι turbo τα γνωρίζεις,οπότε είναι άσκοπο! Ετσι πιστέυω. Αν και δεν νομίζω να βοηθησα

,τουλάχιστον είπα την γνώμη μου! 8)
(Υ.Γ:Πόσο νόμιμος είναι ο υπερκυβισμός???)
Φιλικά Δημήτρης
