Απο δυναμομετρησεις περιοδικων και ιντερνετ ειναι +5ps περιπου.Προσφατα γνωστος εβαλε σε ASTRA COYPE TURBO μονο βολαν,χωρις ολα αυτα που λετε και μου ειπε μεγαλη διαφορα στο στροφαρισμα.Ειναι λογικο να υπαρχει αυξηση ιπποδυναμης,γιατι μιλαμε για μειωσει σε βαρος κινουμενης μαζας(βολαν)οποτε διευκολυνουμε το μοτερ.Η αυξηση του στροφαρισματος δεν ερχετε με την επιφυτηση του Αγιου Πνευματος,το μοτερ θα εχει πιο ευκολο εργο μετα.Το θεμα ειναι μεχρι ποσο τοις εκατο κατω πας,με ασφαλεια, αξιοπιστια, λειτουργικοτητα και κυριως χωρις αλλες επεμβασεις.Τωρα οσο αφορα οτι οι κατασκευαστες ξερουν τι κανουν δεν συμφωνο,γιατι ειπαμε οτι κοιτανε να κρατανε χαμηλα το κοστος,αλλα και να καλυπτουν μια μεγαλη μαζα αγοραστων με διαφορετικα γουστα.Εμενα γιατι μου βαλανε ζαντα που ζυγιζει (δεν ξερω ποσο,δεν τη ζυγισα)χ κιλα και δεν μου βαλανε μια που να ζυγιζει 4.5κιλα( 6.5χ15)που ζυγιζει η TRD.Τα ελαφρυα υλικα στοιχιζουν και εχουνε καβουρια οι τσεπες των κατασκευαστων
