Re: Βολαν-δισκος -πλατο
Θα συμφωνήσω οτι τα βολαν ανάμεσα σε 4Α-FΕ και 4A-GE είναι διαφορετικά στον αριθμο βιδων στερεωσης στο στροφαλο. Επιπλέον το ελαφρωμένο βολάν αν είναι μελετημένο απο τον βελτιωτικό οίκο δεν απαιτεί αλλες εργασίες στον κινητήρα. Μιλαω εκ πειρας. Το μοτέρ ανεβάζει γρηγορότερα αλλα χάνει και στροφές ευκολότερα. Ειναι μια καλη επιλογη για ενα αναβαθμισμενο μοτερ αλλα σε καμια περιπτωση δεν αυξανει την ιπποδυναμη. Απλα μειώνει ελαφρα τις απωλειες και βελτιώνει την ευστροφία και αρα ο οδηγος εισπρατει καλυτερο αρπαγμα- επιταχυνση στο τερμα γκαζι.
|