Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #39  
Παλιά 10-05-05, 13:19
Astakos Offline:
 
Εγγραφή: 21-03-2004
Περιοχή: Βούλα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Astakos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε Astake ισχυει οτι αν βαλεις sports thermostat,τσιμπας κανενα αλογακι( και κανενα ποδι καλο ειναι ) γιατι το μοτερ δουλευει με ποιο χαμηλη θερμοκρασια( η θερμοκρασια επειρεαζει αρνητικα την αποδοση)αλλα ΚΥΡΙΩΣ γιατι παραπλανας το εγκεφαλο ως προς ΑΒΑΝΣ,ΚΑΥΣΙΜΟ,ΑΝΑΦΛΕΞΗ, γιατι αλλοι χαρτες υπαρχουν στον εγκεφαλο για τους 71c και αλλοι για τους 85c.Ο εγκεφαλος νομιζει οτι το μοτερ ειναι ακομα κρυο και πρατει οπως πρεπει, δινοντας ΑΒΑΝΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΟ(ολοι εχουμε προσεξει οτι οταν το μοτερ ειναι κρυο, ειναι πιο αμεσο, γιατι δουλευη με πλουσιο μιγμα)Το τρυκ ειναι ομως οτι δεν θα φτασει ποτε τους 85c αλλα θα ειναι συνεχεια 71c,οποτε εχουμε ενα μινι προγραματισμο του εγκεφαλου.
Δυστυχώς φίλε μου θα σε στεναχωρήσω! Χλωμό έως κατακίτρινο να τσιμπήσεις αλογάκι με τον πιο χαμηλό θερμοστάτη. Αυτό που λες πιο πάνω δεν ισχύει...το ECU μπαίνει σε mode ψυχρής εκκίνησης (cold start) μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι παγωμένο. Δηλαδή όταν το παίρνεις το πρωί να πας στην δουλειά σου. Εκεί αλλάζει χάρτες και όλα τα χαρακτηριστικά που λες πιο πάνω. Μόλις ο δείκτης θερμοκρασίας περάσει το 1/4 περίπου τις διαδρομής το ECU μπαίνει σε κανονικό mode.

Άλλωστε ο θερμοστάτης αυτό που κάνει μόνο είναι να κυκλοφορεί τα νερά πιο γρήγορα και κατά κάποιο τρόπο να μεγιστοποιεί τον χρόνο μέγιστης απόδοσης του μοτέρ. Δηλαδή, τα όποια άλογα έχει ένα αμάξι να μπορεί να τα έχει για μεγαλύτερη διάρκεια. Μην ξεχνάς ότι μετά από αλεπάλληλα σκισίματα η απόδοση του μοτέρ αρχίζει να πέφτει. Εκεί πιάνει δουλειά ο θερμοστάτης κι όχι στο να ρίχνει την θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής και να ξεγελάει τον εγκέφαλο.

Μεγάλη χρησιμότητα έχει στην Ελλάδα στους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού όπου η απόδοση σχεδόν όλων τοων μοτέρ (και ιδίως των turbo) είναι "πεσμένη"

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
ASTAKOS.
Φίλε ASTAKOS... Ευχαριστώ για τα σχόλια. Μόνο που τελικά δέν μου είπατε καθαρά...
Να σκεφθώ σοβαρά τη μπάρα θόλων carbon που ε'ιναι και πιό οικονομική ή δέν αξίζει σε σχέση με την αλουμινίου ?
Δημήτρη, να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω να σου απαντήσω. Αυτό που μόνο μπορώ να πω είναι ότι μία καλή μπάρα θόλων από ανθρακόνημα θα στοίχιζε σίγουρα πολύ παραπάνω από 150 . Απλά αυτό με βάζει σε σκέψεις...μήπως είανι τύπου carbon κι όχι real.

Ειλικρινά δεν ξέρω...θα κοίταζα όμως πέραν της carbon και της TTE, την μπάρα θόλων που πουλάει ο STRATIS της C-One. Εγώ πάντως αν είχα τώρα επιλογή αυτήν θα έβαζα!!
Απάντηση με παράθεση