Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Stathis";p="
Τα πολυτελη αυτοκήνιτα έχουν πισω κηνηση για να μην εχουν κραδασμους στο συστημα διευθηνσης απο την μεταδοση. (για μικρου κυβισμου οχηματα) και χαλαει τον πολυτελη χαρακτηρα τους.
Στα πολλα αλογα (που εχουν πολλα πολυτελη αυτοκηνητα. (>250PS) απλα δεν ειναι δυνατον να τα βγαλουν στους μπροστα τροχους. Ειναι ανωφελο. η ελκτικη προσφυση δεν ειναι αρκετη στα μπροστιοκηνητα αυτοκηνητα για τοσα αλογα
|
Φιλε μου αυτα που λες δεν ισχυουν. Βλέπε Porshe 914 η οποια είχε 90 αλογα. Το οτι τα αυτοκίνητα είναι μπροστοκίνητα είναι καθαρά θέμα κόστους. Τα αυτοκίνητα έγιναν όλα μπροστοκίνητα διότι το κόστος κατασκευής είναι πολύ πιο φτηνό. Στην πορεία βέβαια η κίνηση στους μπροστινους τροχούς αποδείχτηκε ότι είναι πιο εύκολη στον τρόπο που μπορείς να οδηγήσης ένα αυτοκίνητο. Τα αυτοκίνητα με παρα πολλά άλογα δεν βγαίνουν μπροστοκίνητα για έναν απλό λόγο: αν ήταν μπροστοκίνητα θα έπρεπε το σασί να ενισχυθεί πάρα πολύ για να μην ανοίγει από την πολύ δύναμη του τραβήγματος της καρότσας. Φανατάσου κάποιος να σε τραβήξει από την μπλούζα με δύναμη, σίγουρα η μπλούζα θα σκηστει, εαν όμως σε σπρώξει δεν προκειται να πάθει τιποτα.