ενημερωτικά το punto gt φυσάει 0,8ct σταθερή και 1,2ct over.....
αν φορούσε 18αρα θα αφηνε ότι λάστιχο υπήρχε κάτω και μετα θα ξελιγώνονταν...
8βαλβιδος κινητήρας σημαίνει εκτός απο κέρδος σε ΑΠΟΚΡΙΣΗ χαμηλά και σε πολλές απώλειες ψηλά σε σχεση με 16v..ενδεικτικά 1242cc 8v καπάκι μοτερ mk1 75ps, 16v καπακι 86ps και ειναι λίγα κυβικά και ατμόσφαιρα...σε πιο πολλα κυβικά 1400cc που είναι το gt και υπετροφοδότηση κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι θα έκανε...
για το στοφάρισμα ψιλά δε όντως η 'εννοια είναι συνηφασμένη με ιαπονικά μοτερ αλλα ας μην ξεχνάμε ότι οι ιταλικοί κινητήρες απο παλιά είναι πολύστροφοι λόγω τετραγωνισμού διαδρομής/διαμετρου εμβολου...
πχ. μοτερ 1400 ατμοσφαιρικα 105ps/7100rpm εν ετοι 1981 σε alfa sud ti veloce με μονο καρπυρατερ...στη συνεχεια βγήκε έκδοση και με 2 διπλα 42αρια webber και στροφαριζε 400rpm παραπάνω με απόδοση 123ps..
επίσης έχουμε και την θρυλική 33 stradale του 67 με τα 1995cc (ar00533) kai τα 230bhp στις 8800rpm και εκδοση sport me pali 1995cc kai 270bhp στις 9600rpm, 2993cc me 520bhp στις 12000rpm και όλα αυτά απο το 1967...
τωρα πού χάθηκε ο δρόμος στην πορεία και ΄΄επεσαν σε 2400cc και 170ps (fiat stilo) ας όψεται το marketing και οι οικονομικές δυσκολίες του gruppo fiat..
...και πολλά άλλα μοντέλα που αν τα γράψω θα γίνω βαρετός αν δεν έχω ήδη γίνει...
|