Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???
  #10  
Παλιά 01-03-05, 14:30
Anonymous Offline:
 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μηνύματα: 1.377
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Anonymous είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Γιατι 4a-ge και οχι 4a-gze???

Η συμπιεση μπορει να ανεβει και παραπνω απο 11. το agze μπορει να φτιαχτει μονο αν πεταξεις τον κομπρεσορα και βάλεις κανονικη τουρμπίνα.δεν μπορω να σου απαντησω για το ποσα αλογα εχουν αυτα τα μοτερ γιατι 1ον βαζεις περιοροσμό στις στροφές, αρα δεν υπαρχει συγκριση, και 2ον υπαρχουν διαφορες εκδοσεις από το κάθε μοτεράκι. Αυτό που μπορώ να σου πώ ειναι οτι το agze μπορει να φτάσει μεχρι και 260 περιπου αλογα χωρις να αλλάξεις πιστονια μεταλλα κλπ. η μονη αλλαγη που πρεπει να κάνεις είναι να βγάλεις τον κομπρέσορα και να βάλεις τουρμπίνα, μαζι με όλα τα περιγερειακα (Intercooler κλπ) και φυσικα να αλλάξεις χαρτογράφιση.
Απάντηση με παράθεση