Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
Αφού η συζήτηση ξέφυγε από την ανάρτηση και πήγε στο κράτημα γενικά σε στροφή, όπως και να το κάνουμε με ένα δυνατότερο αυτοκίνητο μπορείς να παίρνεις τις στροφές γρηγορότερα (ακόμα και αν φρένα, ανάρτηση είναι ταυτόσημα).
Ο λόγος είναι ότι όταν έχεις γκάζι (προσοχή! από χαμηλά, όχι όπως η TS που το βγάζει απότομα μετά τις 6200) μπορείς να ελέγχεις το αυτοκίνητο μέσα στη στροφή και με το γκάζι σου! Η στροφή δεν είναι φρενάρω, στρίβω, επιταχύνω! Είναι (1)φρενάρω, (2) στρίβω και τοποθετώ για έξοδο και (3) επιταχύνω. Τα στάδια 2, 3 μπορούν να ελεγχθούν καλύτερα με αφθονία ισχύος στις μεσαίες στροφές.
Αυτό είναι και το μειονέκτημα της TS και δε γράφει χρόνους σε πίστα....
|