Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση
  #22  
Παλιά 02-02-05, 12:52
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 287
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Στήσιμο - Ανάρτηση

Αφού η συζήτηση ξέφυγε από την ανάρτηση και πήγε στο κράτημα γενικά σε στροφή, όπως και να το κάνουμε με ένα δυνατότερο αυτοκίνητο μπορείς να παίρνεις τις στροφές γρηγορότερα (ακόμα και αν φρένα, ανάρτηση είναι ταυτόσημα).

Ο λόγος είναι ότι όταν έχεις γκάζι (προσοχή! από χαμηλά, όχι όπως η TS που το βγάζει απότομα μετά τις 6200) μπορείς να ελέγχεις το αυτοκίνητο μέσα στη στροφή και με το γκάζι σου! Η στροφή δεν είναι φρενάρω, στρίβω, επιταχύνω! Είναι (1)φρενάρω, (2) στρίβω και τοποθετώ για έξοδο και (3) επιταχύνω. Τα στάδια 2, 3 μπορούν να ελεγχθούν καλύτερα με αφθονία ισχύος στις μεσαίες στροφές.

Αυτό είναι και το μειονέκτημα της TS και δε γράφει χρόνους σε πίστα....
Απάντηση με παράθεση