Μου φαινεται πως δημιουργηθηκε μια μικρη ενταση χωρις ιδιαιτερο λογω..Παντως ειτε ασημι ειτε μαυρο κ τα δυο μοτερ ειναι πολυ καλα!Αυτο που θελω να ξερω ειναι πως ο κολλητος μου εχει ενα golf 2 ασπρο GTi 16v(88') με 140αλογα κ τωρα μαλλον θα παει για διπλα καρμπυρατερ εκκεντροφορους και ροιικες..Λογικα γυρω στα 170αλογα περιπου θα εχει!!Τι λετε θα τον εχω με ενα μαυροκαπακο με πρωτο σταδιο γυρω στα 165-170αλογα?
Τελος αυτο ποy ρωτησα δεν ειναι ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο απλα αν γινεται ενα ασημοκαπακο να φτασει τις επιδοσεις ενος μαυροκαπακου που απο οτι καταλαβα απο την απαντηση του φιλου ΜΑΡΜΕL γινεται..Τελος ποσα περιπου αλογα θα βγαλω με ροιικες εκκενροφορους και ελαφρωμα στρωφαλου και μπιελες απο το ασημι και ποιο σασμαν θα ηταν καλυτερο και ποιο κοντο γι αυτο κ αν συμφερει απο θεμα χρηματων το να κανω αυτες τις μετατροπες ή να παω κατευθειαν για το μαυροκαπακο που τα εχει ετοιμα..
Sorry αν σας πρηζω συνεχεια αλλα τωρα μαθαινω και εγω...
|