
13-01-05, 17:45
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος";p="11362
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="11359
10W-40. Οπου W=WINTER=χειμωνας.Οσο πιο χαμηλο τοσο καλυτερα.Ειδικα στο κρυο ξεκινημα.Το δευτερο νουμερο αναφερεται στην ρευστοτητα που εχει το λαδι στους 100c βαθμους.Θεωρητικα το 60 σε αυτη τη θερμοκρασια παρεχει καλυτερη προστασια απο το 50 αλλα και απωλεια δυναμης λογω του οτι ειναι πιο παχυρευστο και το μοτερ χανει σε ευστροφια.(Φιλε χρηστο χανεις ,μπορει και 5hp!!!!.Δοκιμασε 0-40 και θα δεις).ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπαλου σε μοτερ παραγωγης , παρα μονο για αγωνες και ειδικα σε αντοχης(le-mans, paris-dakar κ.α.)Το 50 τεινει να καταργηθει, καθως ολα τα συνχρονα μοτερ θελουν 40 και ορισμενα μονο 30!!!!!(VW,MB κ.α)Οσο πιο εξελιγμενο ειναι ενα μοτερ, τοσο πιο μικρες ΑΝΟΧΕΣ εχει στα κινουμενα του μερη με αποτελεσμα ενα παχυρευστο λαδι 50 να ρεει με δυσκολια με αποτελεσμα, ανεπαρκη λιπανση. 50 χρειαζονται οι παλιοι κινητηρες , ειδικα εαν καινε λαδι.Συνεπως η καλυτερη επιλογη ειναι 0-40.Προσοχη χρειαζεται, οχι μονο στις προδιαγραφες. αλλα και στην ποιοτητα του λιπαντικου, καθως 0-40 βγαζει και ο περιπτερας.
|
thanks toyota mania για τις πληροφοριες,αλλα για την ευστροφια του κινητηρα,μου φαινετε περιεργο,δεν μπορω να φανταστω οτι το λαδακι δημιουργει τετοιες αντιστασεις,ωστε να μειωνεται η ευστροφια του κινητηρα!!
|
Εαν φορας ακομα 60 μια δοκιμη θα σε πεισει.Δοκιμασε ενα καλο 40.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|