Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi
  #38  
Παλιά 13-01-05, 17:18
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="11359
10W-40. Οπου W=WINTER=χειμωνας.Οσο πιο χαμηλο τοσο καλυτερα.Ειδικα στο κρυο ξεκινημα.Το δευτερο νουμερο αναφερεται στην ρευστοτητα που εχει το λαδι στους 100c βαθμους.Θεωρητικα το 60 σε αυτη τη θερμοκρασια παρεχει καλυτερη προστασια απο το 50 αλλα και απωλεια δυναμης λογω του οτι ειναι πιο παχυρευστο και το μοτερ χανει σε ευστροφια.(Φιλε χρηστο χανεις ,μπορει και 5hp!!!!.Δοκιμασε 0-40 και θα δεις).ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπαλου σε μοτερ παραγωγης , παρα μονο για αγωνες και ειδικα σε αντοχης(le-mans, paris-dakar κ.α.)Το 50 τεινει να καταργηθει, καθως ολα τα συνχρονα μοτερ θελουν 40 και ορισμενα μονο 30!!!!!(VW,MB κ.α)Οσο πιο εξελιγμενο ειναι ενα μοτερ, τοσο πιο μικρες ΑΝΟΧΕΣ εχει στα κινουμενα του μερη με αποτελεσμα ενα παχυρευστο λαδι 50 να ρεει με δυσκολια με αποτελεσμα, ανεπαρκη λιπανση. 50 χρειαζονται οι παλιοι κινητηρες , ειδικα εαν καινε λαδι.Συνεπως η καλυτερη επιλογη ειναι 0-40.Προσοχη χρειαζεται, οχι μονο στις προδιαγραφες. αλλα και στην ποιοτητα του λιπαντικου, καθως 0-40 βγαζει και ο περιπτερας.
thanks toyota mania για τις πληροφοριες,αλλα για την ευστροφια του κινητηρα,μου φαινετε περιεργο,δεν μπορω να φανταστω οτι το λαδακι δημιουργει τετοιες αντιστασεις,ωστε να μειωνεται η ευστροφια του κινητηρα!!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση