Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Καλησπερα παιδια. Σημαντικο.Οσοι εχουν δισκοι εμπρος και ταμπουρα πισω, ασχετως μοντελου μην τα πειραξουν. Δηλαδη μην κανουν τη μαλακια και βαλουν πισω δισκοι. Κατα 90% θα εχουν χειροτερο φρενα.Οι πιο πολλοι βαζουν δισκοι μονο για εμφανιση.Αν εχετε προβλημα με τα φρενα ψαχτε αλλου το προβλημα.Το φρεναρισμα ειναι συνθετο θεμα.Πολλα παιζουν ρολλο. Λαστιχα, Αναρτηση(Mε αλλαγη στην αναρτηση στο AVEVSIS μου.Ελατηρια,Αμορτισερ TTE δεν πιστευα οτι ειχα ποτε τετοια φρενα)Υλικα τριβης κ.α Βαλτε ολοι τα υγρα της ΤΟYOTA DOT 5.1. Kαμια σχεση με τα μαμα DOT 3. Mεγαλη διαφοραι
|
Οι δισκοι πισω κανουν φοβερη δουλεια στις ψηλες ταχυτητες με μεγαλητερη δυναμη πεδησης και προοδευτικοτιτα.
Παντα δουλεουν με μεγαλητερη πιεση απο τα ταμπουρα που βγαζεις, εαν δεν αλλαχθει ο κατανεμητης πιεσης απο το μοντελο που προερχονται οι δισκοι ,τοτε χαιρετισματα, ισα που τα τακακια χαιδευουν τους δισκους, τοτε κανεις σιγουρα εφε ιδιαιτερα εαν φορας ανοιχτη ζαντα .
Μια δοκιμη σε φρενομετρο τα λεει ολα
Καλα την μεγαλητερη καγκουρια την εχετε δει ,ψευτικα δισκοφρενα πισω τρυπιτα πανω απο το ταμπουρο,φρεναρεις και απο την δυναμη πεδησης σου ξεκολλαν τα ματια και κολλανε στο τζαμι