Re: Φρένα
bill....
οριστε και ο δικηγορος του διαβολου (που ομως τραβαει εξισου μεγαλη αγωνια με τα δικα του φρενα)
α... αντιστοιχο τεστ με 170+ με τα μαμισια τακακια και δισκους,,,,ειχες κανει??
β... σε ποσα χιλιομετρα μετα την αγορα ειχες κανει το τεστ...
γ...σε τι εξωτερικη θερμοκρασια εκανες τα φρεναρισματα...τοτε και τωρα
δ...αν τα δυο τεστ εγιναν στιν ιδια διαδρομη...
ε...σε τι αποσταση ηταν τα σημεια ακινητοποιησης του οχηματος και τις δυο φορες..
sorry bill που γραφω σαν μαλακας αλλα αν τα συμπερασματα ειναι θετικοτερα για τα μαμισια φρενα ( τα οποια συμφωνα με τα σχολια του περιοδικου τυπου ειναι παρα πολυ καλα) τοτε οδηγουμαστε σε συμπερασματα του τυπου...οτι αν δεν αλλαξουμε διαμετρο δισκων - δαγκανες (4πιστωνες ναι και ανω) - σωληνακια.. δεν θα δει κανενας μας την αισθητη βελτιωση που ολοι επιθυμουμε
φυσικα μονο που ακουμπαμε την λυση τετραπιστονες ξεκιναει η ταριφα απο 1800 ναι και ανω...
τι να πω..
παντως μου εκανε εντυπωση το οτι δεν ενιωσες το φρενο να αρπαζει με την μια...( και ειδικα μετα το δευτερο πλακωμα)
βεβαια τα δικα μου πλακωματα εχουν γινει με 90-100 χλμ...(καμια συγκριση με τα 170+)
ΥΓ.......ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΥΣ....
ΥΓ1 ΕΧΙΣΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ COROLLAKIA ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ..
|